نوشته شده توسط : th5t

آموزش تله پاتی یکی از علاقه های همه افراد هست. تله پاتی کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟

آیا می دانید از نظر علم چگونه دو هم اندیشی تعریف می شود؟

تله پاتی معمولا از طریق چاکرای آجنا صورت می گیرد برای همین می توانید با زدن تست چاکرا از باز بودن چاکرای آجنا خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید برای سریعتر یادگیری تله پاتی دوره تله پاتی را تهیه کنید.
در بحث تله پاتی و آموزش آن باید دانست تله پاتی یا دو هم اندیشی یا دورآگاهی یا تله پاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است. دو هم اندیشی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. در ادامه با انواع تله پاتی آشنا میشویم.

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟

در نوشته های قبلی در مورد تمریناتی که ذهن را مرتب میکند و باعث میشود بتوانیم خوب تمرکز کنیم چیزهایی نوشتیم و تمریناتی گفتیم برای انجام یک ارتباط خوب و یا اثر گذاری از راه دور. باید خوب تمرینات قبلی را انجام داده باشید.

شما با خواندن این مقاله می تونید حتی از راه دور با شخص مورد نظرتان ارتباط کلامی برقرار کنید و آنچه را که می خواهید به او القا کنید با ما همراه باشید…

چون در غیر این صورت ذهن شما هنگام دو هم اندیشی درگیر مسائل حاشیه ای میشود و یک ارتباط خوب را از دست خواهید داد وقتی ذهن شما از افکار و انرژی های نصفه و نیمه آزاد و خالی باشد براحتی یک شروع خوب را خواهید داشت.
تزکیه روح در تله پاتی

تزکیه روح در تله پاتی از مقدمات است و تعهد اخلاقی که به خودتان و من میدهید تا در جهت خلاف استفاده نکنید. اما اگر من بعد از چک کردن شما احساس کنیم از آن در راه خلاف استفاده میکنید چاکرای مربوطه را در شما به تعادل قبل از تمرین بر میگردانیم تا وقتی که لازم باشد.

این را یک تهدید بگیرید و از دوستانی که با تمرینات قبلی یک کمی شیطنت کرده اند بپرسید که دیگر نتوانستند نتیجه بگیرند و یا حتی تمرین کنند و یا بین آن وقفه افتاده و دیرتر از قبل نتیجه گرفته اند… .این تمرین که تمرین اساسی دور آگاهی است باید دو نفره انجام شود تمرین بسیار ساده است.

جهت معارفه بیشتر می توانید به ویدئو رجوع کنید

تمرین عملی تله پاتی

در این تمرین ها احتیاج به ۵ کارت دارید که اندازه آنها اندازه ی ورق های بازی باشد. و روی هر یک از آنها یک شکل ساده ی خاص کشیده شده باشد میتوانید کارتها را با مقوا و کاغذ کلفت بسازید و روی کاغذ اول ستاره، کاغذ دوم مربع، کاغذ سوم دایره، کاغذ چهارم مثلث و کاغذ پنجم چند خط مورب کنار هم رسم کنید همراه با نفری که میخواهید تله پاتی را تمرین کنید در جای ساکتی قرار بگیرید تمرین به این صورت است که یک نفر به عنوان فرستنده و یک نفر گیرنده است و دور بعد جای نفرات عوض میشود

  نفر گیرنده چشمان خود را میبندد و به حالت آلفا میرود (اگر تمرین آلفا را انجام داده باشید با گذاشتن ۳ انگشت روی هم بلافاصله به حالت آلفا میروید) نفر فرستنده ۳ نفس عمیق میکشد و آرام میگیرد سپس یک کارت را نگاه میکند و به گیرنده نگاه کرده و به طور ذهنی شکل را به طرف گیرنده میفرستد بعد از یک دقیقه که شکل را ارسال کردید از گیرنده میخواهد که بگوید کارت مورد نظر چیست. سپس کارتهای بعدی هم به همین صورت تا کارت پنجم. به گیرنده نمیگوییم که درست گفته یا اشتباه تا کارتها تمام شود. سپس به او میگوییم و جای گیرنده و فرستنده عوض میشود این تمرین را ۳ دور در روز انجام دهید.

با تکنیک القای ذهنی هر چه را که می خواهید به ذهن طرف مقابلتان القا کنید انجام دهید تا معجزه را ببینید

کانال تله پاتی

برای اینکه بتوانیم افراد و اندیشه خود را به کس دیگری انتقال دهیم باید در کانال ارتعاش و فرکانس او قرار بگیریم. پس تله پاتی مثل رادیو قرار گرفتن در افکار و کانال ارتباطی طرف مقابل هست. اگر دیدید که نمی توانید با کسی ارتباط ذهنی برقرار کنید بهتر است با کانال تله پاتی به افکارتان و احساس تان درمورد او بهتر فکر کنید تا بتوانید فرکانس فکرتان را در مورد او بهتر کنید.
بهترین روش یادگیری تله پاتی

برای یادگیری تله پاتی شما میتوانید از محصولات آماده شده و کلاس ها ی دکتر آرام برای این منظور استفاده کنید. دکتر آرام چون زمان زیادی در مباحث متافیزیک کار کرده اند دوره های ایشان میتواند به شما کمک کند. خیلی از افراد با تمرین های همین مقاله به نتایج خوبی رسیده اند. البته شما خودتان هم به تنهایی می توانید کار کنید ولی زمان زیادی را باید بگذارید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. پس برای اینکه در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید بهتر است از دوره تله پاتی و تقویت حس ششم دکتر آرام استفاده کنید.
تله پاتی صوتی

در تله پاتی صوتی برای برقراری ارتباط ما می توانیم از روش و تکنیکهای مختلف استفاده کنیم. این ارتباط تله پاتیک میتوانید از طریق تصویری سازی باشد یا اینکه یک صدا و صوتی باشد که به آن ارتباط ذهنی صوتی یا دور اگاهی صوتی را می گویند. شما می توانید از طریق گفتگوی ذهنی با فرد مقابلتان در ارتباط باشید.
قانون تله پاتی

در دور آگاهی مثل هر روش دیگر از قوانین خاصی تبعیت می کند. از قانون های تله پاتی می توان به تمرکز و احساس و تصویر سازی دقیق نام برد. هر چقدر ذهن شما روشن تر و شفاف تر باشد بهتر می تواند احساس و افکارتان را به طرف مقابلتان انتقال دهید.

به سبب فراگیری بیشتر می توانید به آموزش تله پاتی بروید



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

تست باز بودن چاکراهای بدن یکی از تست های بدن هست که شما بواسطه ان میزان فعالیت چاکراهای بدن را متوجه می شوید. در تست باز بودن چاکراهای بدن هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی بدن شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. ما در تست باز بودن چاکراهای بدن که می توان ان را به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری انجام دهید از تکنیک های مختلفی استفاده می کنیم. زمانیکه می خواهیم از تست باز بودن چاکراهای بدن به صورت انلاین استفاده کنیم مجبوریم از تست های روانشناسی که در ارتباط با خصوصیت های بدن و فیزیک هستند استفاده کنیم. زمانیکه میخواهیم از تست باز بودن چاکراهای بدن به صورت حضوری استفاده کنیم می توان از  روش گمانه زدن و تکنیک اسکن کردن که در دوره انرژی درمانی استفاده می شود بهره برد. من ( دکتر آرام ) در دوره های آموزشی انرژی درمانی که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می کنیم ، دانشجویان را بوسیله اسکن کردن کمک می کنم که بتوانند تست باز بودن چاکراهای بدن را انجام دهند. شما هم می توانید با تقویت انرژی های خود تست باز بودن چاکراهای بدن را انجام دهید و با تقویت کردن و یادگیری تکنیک اسکن کردن تست باز بودن چاکراهای بدن را برای دیگران انجام دهید. پس اگر می خواهید تست باز بودن چاکراهای بدن را یاد بگیرید می توانید به یک درمانگر حرفه ای انرژی درمانی مراجعه کنید.
تست انلاین چشم سوم

تست کندالینی

تست کندالینی یک ابزار اندازه گیری انرژی مرموز کندالینی است و این روز ها خیلی از افراد درگیر انرژی کندالینی هستند در این میان برخی از افراد انرژی کندالینی را خوب و برخی از افراد آن را خطرناک می دانند. تست کندالینی میزان فعالیت انرژی کندالینی را نشان می دهد. در این سال ها که در حوزه انرژی درمانی کرده ام افراد زیادی را دیدهام که انرژی کندالینی آنها سر ریز شده است و دچار سندرم کندالینی شده اند . تست کندالینی می توند به شما یادآوری کند که انرژی کندالینی تان در چه حد و در چه میزانی است. تست کندالینی به ما کمک میکند که آیا باید کندالینی را تحریک کنیم و یا اینکه در لبه خطر قرار گرفته ایم. افراد زیادی با ما در ارتباط هستند که مشکلات کندالینی شدید برای انها اتفاق افتاده است و اگر انها به تست کندالینی دسترسی داشتند میتوانستند وضعیت انرژی خود را مورد ارزیابی قرار می دادند و به خودشان آسیب نمی زدند  . ما هم همین نظر را داریم که انرژی کندالینی  یک تیغ دو لبه است و باید در فعال سازی آن خیلی دقت کنید. البته ممکن است تست کندالینی به شما کمک کند که میزان انرژی را بسنجید ولی انرژی کندالینی لایه های مختلفی دارد و ممکن است نتواند لایه های سری و زیرین انرژی ر در بدن شما بسنجد . ما با استفاده از علائم کندالینی نیز میتوانیم به جای تست کندالینی استفاده کنید . توصیه اکید میکنم که حتما کتاب چاکراها و کندالینی ترجمه دکتر آرام را بخوانید . در این کتاب تست کندالینی نی زوجود دارد که می توانید از این تست های استفاده کنید. تست چاکراها بی ارتباط به تست کندالینی نمی باشد چون با تحریک کندالینی همه انرژی های بدن تحریک می شوند. به همین دلیل است که تست کندالینی خیلی مهم است که به خوبی انجام شود.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به ویدئو بروید

  

چاکرای پنجم یا همان چاکرای گلو وظیفه بازگو کردن افکار و احساسات به دیگران را دارد و زمانی که این چاکرا بسته می شود فرد دچار بی اعتمادی نسبت به خودش و جهان میشه و نمی تواند صادق باشد و کلام او دائما عوض میشه . و دچار ناتوانی در ابراز مقصود واقعی خودش می شود مقصودی که از اعماق ذهن و احساساتش حکایت می کند و فرد نمی تواند آنرا بیان کند. این فرد نمی تواند احساسات و افکار خود را به درستی با دیگران درمیان بگذارید. زیرا ارتباط قلب و ذهن خود را از دست داده برای همین نمی تواند احساسات واقعی خودش را بیان کند. از علائم فیزیکی بسته بودن چاکرا پنجم یا همان چاکرا گلو ، احساس درد در ناحیه گلو و اختلالات غده تیروئید است.

برای آشنایی بیشتر می توانید به آرام گروپ بروید

}



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

انسان در طول اعصار گذشته با مطالعات مختلفي از قبيل طالع‌بيني (Astrology)، كف‌بيني (Palmistry)، عدد شناسي (Numerology)، ‌آي‌چينگ (I Ching) و خيره شدن به گوي بلورين (Crystal ball gazing) تلاش كرده است تا آينده افراد يا ملل را پيش‌بيني كند. در اين علوم سعي مي‌شود عوامل تأثيرگذار در اتفاقات آينده تعيين شوند. سپس با مطالعه اين عوامل، پيش‌بيني صورت مي‌گيرد. اين مطالعات به علوم رمزي (Occult Sciences) مشهور هستند.
بر خلاف علوم مدرن كه در آنها از معيارهاي دقيقي استفاده مي‌شود، اين علوم صرفاً بر اساس تجربيات بشر در طول تاريخ حاصل شده است. شايد علت انتخاب اين نام (علوم رمزي) همين مسئله باشد، زيرا هيچكدام از قوانين علمي نمي‌توانند توجيه مشخصي براي اينگونه پديده‌ها پيدا كنند و همين امر باعث مي‌شود كه مرموز به نظر برسند. پرسشي كه منتقدان اين نوع مطالعات مطرح مي‌كنند اين است كه آيا اين علوم بر اساس قوانين علمي هستند و آيا يافته‌ها و نتايج بدست آمده در اينگونه مطالعات را مي‌توان با اصول علمي توجيه كرد يا خير.

به سبب شناخت بیشتر می توانید به آموزش رجوع کنید

هزاران سال است كه طالع‌بيني، كف‌بيني و عدد شناسي در تمامي كشورهاي جهان به كار گرفته مي‌شود و حتي ستارگان تابناك آسمان دانش از قبيل سير اسحاق نيوتون در لحظات بحراني زندگي خود دست به دامان طالع‌بينان مي‌شدند و از آنها ياري مي خواستند.
حتي پادشاهان بزرگ قبل از تصميمات مهم و تاريخي مثل جنگ يا ساختن كاخ با طالع‌بينان، كف‌بينان و عارفان مشاوره مي‌كردند. البته تاريخ نشان مي‌دهد آنها خودشان نيز به مطالعه در اين زمينه‌ها علاقه نشان مي‌دادند. اگر صفحات تاريخ را ورق بزنيم مشاهده مي‌كنيم حتي برجسته‌ترين رهبران سياسي كه سرنوشت ملت‌ها به دستانشان بوده است از توصيه طالع‌بينان استفاده مي‌كردند.
مثلاً يكي از امپراطور‌هاي روم با نام ژوليوس سزار (Julius Caesar) تبحر زيادي به كف‌بيني داشت. فاتح خستگي ناپذير، ناپلئون بناپارت يكي از معتقدان پر و پا قرص كف‌بيني بود. او مي‌گويد: شايد صورت بتواند فريب دهد، ولي دست، راست مي‌گويد. همچنين در تاريخ آمده كه يكي از عدد شناسان به او توصيه كرد املاي نامش را تغيير دهد و ناپلئون نيز همين كار را انجام داد.

عليرغم قدمت زياد و بي‌نظير اين مطالعات، هرگز جزء موضوعات علمي قرار نگرفته‌اند و معمولاً به آنها علوم تجربي (Empirical Sciences) گفته مي‌شود. به نظر خودم، با هر تجربه‌اي كه انسان كسب مي‌كند، دانشي توليد مي‌شود و اين دانش در زندگي روزمره مفيد است. طالع‌بيني، كف‌بيني و عدد شناسي پايه‌هاي اصلي دانش تجربي را تشكيل مي‌دهند. اگرچه اين سه زمينه دانش ويژگي‌هاي لازم براي قرار گرفتن در زمره علوم را ندارند، شايد روزي در قلمروي علوم قرار بگيرند.
تاريخ لبريز از نمونه‌هايي است كه اين موضوعات سهم زيادي در دانش و اطلاعات بشر داشته‌اند به طوري كه بعضي از يافته‌هاي آنها فراتر از حد تصور علوم مدرن هستند. با اينحال بايد به اين نكته اعتراف كنيم كه قوانين علوم مدرن در علوم رمزي صادق نيستند. ولي نبايد اين نكته را فراموش كنيم كه شالوده طالع‌بيني، كف‌بيني و عدد شناسي را قوانين، اصول و متدولوژي‌هاي مشخصي تشكيل مي‌دهند كه نتايج مشخصي به ما مي‌دهند. البته طبيعي است بعضي از پيشگويي‌ها درست از آب در نمي‌آيد و در اينجا نيز به مانند علوم مختلف درصد خطايي وجود دارد.

جهت معرفی بیشتر می توانید به فال روز تولد بروید



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

خرید اینترنتی ابزار آلات چه مزایایی دارد؟

 

دراین روزگار افراد مختلف به دلیل کار زیاد که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که امکان دارد همچنان سفارش آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. خرید ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین سایتهای اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع شیر پیک نیک اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به  https://good4p.com/تاسیسات/لوازم-گاز-و-بخاری/اتصالات-برنجی-گاز/شیر-پیک-نیک-پرسی-مارک-دقت مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ،قیمت ابزار آلات،فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

انتخاب لاستیک جلو به شکل غیر حضوری

 

دراین روزگار افراد مختلف بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا کارهای خود را آنلاین انجام دهند. خرید های که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک جلو به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه لاستیک جلو یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین مجموعه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به  مطلب مراجعه کنید.

دلایل کم بادی لاستیک‌های موتورسیکلت

لاستیک‌ها اجزای بسیار مهمی برای موتورسیکلت به شمار می‌آیند. آن‌ها مهم‌ترین اجزای این وسیله نقلیه هستند که با آسفالت در تماس می‌باشند. با این حال بسیاری از موتورسواران به آن توجه نمی‌کنند و این به نوبه خود مشکل‌ ساز خواهد شد.

گاهی اوقات فشار پایین لاستیک بسیار واضح نیست. دلیل آن است که اکثر موتورسیکلت‌ها دارای علامت هشدار برای فشار تایر در صفحه ابزار خود نیستند. در هر صورت فشار مناسب برای تایر ها بسیار مهم است و دقت به این مسئله می‌تواند امنیت شما را تضمین کند.

یکی از دلایلی که به واسطه آن ممکن است تایر موتورسیکلت فشار خود را از دست بدهد تغییرات دما در محیط است. هر چند این مسئله از نظر بسیاری از افراد مهم به نظر نمی رسد با این حال به ازای هر ۱۰ درجه کاهش دما در تابستان یا زمستان حدود ۱ PSI فشار تایر موتورسیکلت کاهش پیدا می‌کند.

این تغییرات در هوای سرد بیش از پیش اتفاق می افتد. اگر نشانه هایی از سمت تایرها مشاهده می کنید، لازم است که از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

علاوه بر این دریچه هوای می تواند مشکل باشد. زمانی که لاستیک موتورسیکلت فشار خود را از دست می دهد موارد زیادی وجود دارد که باعث این مورد می شود.
به عنوان مثال هنگام بالانس تایرها ممکن است درپوش دریچه هوا دچار مشکل شود.

موتورسیکلت‌ها با دو نوع لاستیک تیوب و تیوبلس همراه هستند. امروزه تعداد زیادی از موتورسیکلت ها وجود دارند که دارای لاستیک های بدون تیوب هستند و این بدان معنی است که پوشش داخلی این لاستیک ها به کمک لایه نازکی از بوتیل پوشانده شده است.
تاثیر این لایه عایق باعث جلوگیری از نشتی هوا می شود و در نتیجه شرایط نگهداری هوا و عدم کاهش بهتر انجام می شود. با این حال کوچک ترین خمش ناشی از حرکت موتور بر روی چاله ها و سایر موانع جاده ها می‌تواند باعث تغییر وضعیت لاستیک ها و در نتیجه کاهش فشار آن ها شود.

به یاد داشته باشید که استفاده از لاستیک های فرسوده برای موتورسیکلت با خطراتی همراه است. به این دلیل که آن ها قابل اعتماد نیستند و اصطکاک مورد نیاز در جاده ها را فراهم نمی کنند.

یک تایر فرسوده همراه با مشکل باعث می شود که لاستیک موتورسیکلت فشار لازم را از دست بدهد و در این شرایط سوراخ شدن و ترکیدن تایرها بسیار محتمل است. از این رو لازم است آن ها به سرعت تعویض شوند.

بنابراین ممکن است که در هنگام تردد از مسیرهای ناهموار سوراخی در سطح آن ایجاد شود. اشیا نوک تیز و یا میخ در جاده باعث تشدید این مشکل می‌شوند. بهتر است پس از تردد در چنین جاده هایی تایر خود را بازرسی کنید تا اطمینان حاصل نمایید که زائده نوک‌ تیز در آن باقی نمانده است.

جهت توضیح می توانید به انواع لاستیک جلو تیوبلس وارد شوید.



:: برچسب‌ها: انواع لاستیک جلو تیوبلس|خرید لاستیک جلو آپاچی|قیمت لاستیک جلو پالس ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

انتخاب ابزار آلات به شکل غیر حضوری

 

دراین روزگار افراد مختلف به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند علاقه دارند تا خرید های روزانه را سریع وراحت انجام دهند. خرید های که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در وقت و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه های آنلاین ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع لولا جوشی اشاره کرد که برای تهیه آن می توانید به  https://good4p.com/یراق-الات/یراق-الات-در-و-پنجره-اهنی/لولا-جوشی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ابزار آلات ،قیمت ابزار آلات،فروش ابزار آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید لاستیک جلو انجام داد؟

 

امروزه افراد مختلف به دلیل کار زیاد که در زندگی های روزانه خود دارند پیگیر هستند تا کارهای روزانه را آنلاین انجام دهند. وظایف که در صورتی که از جای معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که امکان دارد هنوز سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک جلو به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش لاستیک جلو یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین سایتهایخرید لاستیک جلو سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

دلایل کم بادی لاستیک‌های موتورسیکلت

لاستیک‌ها اجزای بسیار مهمی برای موتورسیکلت به شمار می‌آیند. آن‌ها مهم‌ترین اجزای این وسیله نقلیه هستند که با آسفالت در تماس می‌باشند. با این حال بسیاری از موتورسواران به آن توجه نمی‌کنند و این به نوبه خود مشکل‌ ساز خواهد شد.

گاهی اوقات فشار پایین لاستیک بسیار واضح نیست. دلیل آن است که اکثر موتورسیکلت‌ها دارای علامت هشدار برای فشار تایر در صفحه ابزار خود نیستند. در هر صورت فشار مناسب برای تایر ها بسیار مهم است و دقت به این مسئله می‌تواند امنیت شما را تضمین کند.

یکی از دلایلی که به واسطه آن ممکن است تایر موتورسیکلت فشار خود را از دست بدهد تغییرات دما در محیط است. هر چند این مسئله از نظر بسیاری از افراد مهم به نظر نمی رسد با این حال به ازای هر ۱۰ درجه کاهش دما در تابستان یا زمستان حدود ۱ PSI فشار تایر موتورسیکلت کاهش پیدا می‌کند.

این تغییرات در هوای سرد بیش از پیش اتفاق می افتد. اگر نشانه هایی از سمت تایرها مشاهده می کنید، لازم است که از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

علاوه بر این دریچه هوای می تواند مشکل باشد. زمانی که لاستیک موتورسیکلت فشار خود را از دست می دهد موارد زیادی وجود دارد که باعث این مورد می شود.
به عنوان مثال هنگام بالانس تایرها ممکن است درپوش دریچه هوا دچار مشکل شود.

موتورسیکلت‌ها با دو نوع لاستیک تیوب و تیوبلس همراه هستند. امروزه تعداد زیادی از موتورسیکلت ها وجود دارند که دارای لاستیک های بدون تیوب هستند و این بدان معنی است که پوشش داخلی این لاستیک ها به کمک لایه نازکی از بوتیل پوشانده شده است.
تاثیر این لایه عایق باعث جلوگیری از نشتی هوا می شود و در نتیجه شرایط نگهداری هوا و عدم کاهش بهتر انجام می شود. با این حال کوچک ترین خمش ناشی از حرکت موتور بر روی چاله ها و سایر موانع جاده ها می‌تواند باعث تغییر وضعیت لاستیک ها و در نتیجه کاهش فشار آن ها شود.

به یاد داشته باشید که استفاده از لاستیک های فرسوده برای موتورسیکلت با خطراتی همراه است. به این دلیل که آن ها قابل اعتماد نیستند و اصطکاک مورد نیاز در جاده ها را فراهم نمی کنند.

یک تایر فرسوده همراه با مشکل باعث می شود که لاستیک موتورسیکلت فشار لازم را از دست بدهد و در این شرایط سوراخ شدن و ترکیدن تایرها بسیار محتمل است. از این رو لازم است آن ها به سرعت تعویض شوند.

بنابراین ممکن است که در هنگام تردد از مسیرهای ناهموار سوراخی در سطح آن ایجاد شود. اشیا نوک تیز و یا میخ در جاده باعث تشدید این مشکل می‌شوند. بهتر است پس از تردد در چنین جاده هایی تایر خود را بازرسی کنید تا اطمینان حاصل نمایید که زائده نوک‌ تیز در آن باقی نمانده است.

برای معرفی می توانید به انواع لاستیک جلو تیوبلس رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: انواع لاستیک جلو تیوبلس|خرید لاستیک جلو آپاچی|قیمت لاستیک جلو پالس ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

از کدام سایت میتوان لاستیک جلو بی واسطه بخریم؟

 

دراین روزگار افراد مختلف به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود دارند علاقه دارند تا کارهای شخصی را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید لاستیک جلو به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش لاستیک جلو یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین فروشگاه هایخرید لاستیک جلو سر بزنید میتوانید به گودفورپی مراجعه کنید.

شاید نخستین سوالی که به ذهنتان برسد این باشد که لاستیکی که می خواهید بخرید بهتر است خارجی باشد یا ایرانی؛ شاید اگر در مورد بازار تایر خودرو صحبت می کردیم داستان کمی متفاوت بود اما در مورد تایر موتورسیکلت خیلی نکات هستند که باید در نظر گرفته شوند برای مثال سایز تایر که هر کمپانی برای موتورسیکلت خود به صورت استاندارد در نظر گرفته است باید مورد توجه قرار بگیرد که در تولیدی های داخلی همه سایز ها مشاهده نمی شود و تفاوت کیفیت تایرهای اروپایی با وطنی یکی دیگر از مسائلی است که بدون شک موتورسوار را به سمت خود هدایت می کند پس چه بهتر که یک سری موارد را به صورت جدی تر در نظر بگیریم.
آج لاستیک فقط برای زیبایی نیست

شاید از خودتان بپرسید طرح های مختلف روی لاستیک ها یا همان آج برای چیست و چه لزومی برای تنوع آن وجود دارد؟ پاسخ این است که آج لاستیک به علت ارتباط مستقیم با سطح زمین در تمام مدت رانندگی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باید بدانیم سلامت و طرح آج ها در خروج آب، سنگریزه، شن و در نهایت حرارت از زیر لاستیک تاثیر بسیار زیادی دارد که این موضوع علاوه بر تضمین سلامت می تواند روی هندلینگ موتورسیکلت نیز تاثیرگذار باشد. آج لاستیک های قدیمی خیلی ساده و یکنواخت و بیشتر به صورت شیار ساده روی گوشت لاستیک بود، ولی همان گونه که تکنولوژی موتور و بدنه موتورسیکلت پیشرفت کرد، سازندگان تایرها نیز به تبع آن دست به کار شدند و با تحقیقات و عملکرد خود مدل های متفاوتی از تایرهای جدید را روانه بازار کردند.

به طور کلی اکنون طرح آج لاستیک ها به چند دسته مختلف تقسیم می شود که عبارتند از: طرح های رگه ای، عرضی، ترکیبی عرضی و رگه ای و طرح بلوکی که طراحان و مهندسان از آنها در ساخت یک تایر خوب استفاده می کنند. شاید هنگام رانندگی شهری عملکرد این آج ها چندان به چشم نیاید، اما در جاده های لغزنده، برفی و بارانی و حتی شنی وجود تایر سالم با آج های مناسب بسیار تاثیرگذار است.

نکات طلایی در هنگام خرید

لاستیک (تایر) به عنوان آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت می باشد که نقش مهمی را در کنترل موتورسیکلت بر عهده دارد. پس انتخاب لاستیک و نگهداری از آن از عوامل مهم برای عملکرد هرچه بهتر این عضو از سیستم خودرو محسوب می گردد.

بسیاری از اعداد و ارقامی که بر روی لاستیکها درج شده است و شاید خیلی از ما هنگام خرید لاستیک به این اعداد و ارقام توجه نکنیم. در زیر به توضیح این اعداد حک شده می پردازیم و شما هم هنگام خرید لاستیک به این اعداد توجه کنید.

به سبب معرفی می توانید به سایت گودفورپی رجوع کنید.



:: برچسب‌ها: انواع لاستیک جلو تیوبلس|خرید لاستیک جلو آپاچی|قیمت لاستیک جلو پالس ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

از کدام سایت میتوان لاستیک فرغون بدون واسطه بخریم؟

 

این روزها افراد مختلف بنا بر کار زیاد که در زندگی های روزانه خود دارند پیگیر هستند تا کارهای شخصی را اینترنتی انجام دهند. وظایف که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در انرژی و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم عجیب باشد خرید لاستیک فرغون به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید لاستیک فرغون یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه هایخرید لاستیک فرغون سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

نحوه تهیه و خرید لاستیک فرغون:

برای تهیه لاستیک فرغون باید 8 نکته فوق را به کار برد. قبل از خرید ابتدا چک شود که رینگ فرغون چه سایزی است. سپس پهنای مناسب با محیط کاری را بررسی کرد و اینکه رینگ مورد نظر میتواند میزبان پهنای لاستیک باشد یا خیر. بسته به شرایط کاری، تعداد لایه های لاستیک مشخص میشود. هر چه کار سنگین تر تعداد لایه ها بیشتر.با توجه به اینکه اغلب تایر های فرغون تیوب تایپ ( تیوب خور ) هستند لذا بعد از انتخاب یک تایر تیوب خور باید به گل آن نیز توجه کرد. شرکت ایران یاسا دارای تنوع بالایی در گل روی لاستیک است که میتوان در تصویر فوق مشاهده نمود. متداول ترین گل، گل ریز  و گل درشت 6 لایه میباشد.
درباره ایران یاسا:

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهامی عام) در تاریخ 7 آبان ماه 1347 با نام ” شرکت سهامی کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران یاسا” تحت شماره 11051 در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران و متعاقباً طی شماره ثبت 6590 در اداره ثبت شرکت­ها و موسسات غیر تجاری شهریار به ثبت رسیده و در سال­های گذشته با تصویب مجامع عمومی فوق­ العاده صاحبان سهام نام آن به شرکت ایران یاسا تایر و رابر و نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و در تاریخ 02/06/1382 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شد.

slider-tablighat-mahsolat-1-(1).jpg

شرکت ایران یاسا تایر و رابر (سهام عام) افتخار می کند به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت تایر، به عنوان اولین تولید کننده انواع تاير و تیوب موتورسیکلت، دوچرخه اي، اسكوتري، كشاورزي و انواع شيلنگ آب و گاز همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تولید محصولات متنوع و متناسب با نیاز بازار و مشتریان بوده است.

سهم بازار گروه محصولات تایر و تیوب موتورسیکلت شرکت ایران یاسار 50 درصد ، سهم بازار گروه محصولات تایر 65 درصد و برای محصولات تیوب را 39 درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح توسعه ای که به‌ زودی در این مجموعه به بهره برداری می‌رسد، سهم بیشتری از نیاز کشور توسط این شرکت تامین خواهد شد.

این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با شناسائی بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به صادرات اختصاص داده است به نحوی که در حال حاضر علاوه بر بازار داخل کشور، محصولات شرکت به سایر کشورها از جمله پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، نیجریه، ترکیه و ترکمنستان صادر می گردد.

در راستای ضرورت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای جدید بازار به عنوان یکی از دغدغه­ های مهم این واحد تولیدی، تحقیق و مطالعه در زمینه تغییرات تکنولوژی و محصولات بر اساس تغییرات پیوسته در تولید وسایل نقلیه جدید و نیاز بازار، با جدیت انجام می­شود تا با  تولید متنوع محصول، جذب فرصت­های جدید و حفظ سهم بازار خود در مقابل سایر رقبا شرکت های رقیب خارجی و داخلی فراهم گردد.

ایران یاسا با اتکا به کـیفیت بالای محصولات تولیدی خود، دوره ضـمانت 3 و 2 سـاله را به ترتیب جهت محصولات تایر و تیوب برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است، که خدمات ارائه شده در دوره ضـمانت از طریق سـیستم خـدمات پس از فـروش ایران یاسـا در سراسر کشور قابل دسترس می باشد.

جهت شناخت می توانید به اینجا را کلیک کنید مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: خرید لاستیک فرغون،قیمت لاستیک فرغون،انواع لاستیک فرغون ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

راه اندازی هر شغلی پیش نیازهای خاص خود را می‌طلبد و شما به عنوان صاحب کسب و کار تنها در صورتی می‌توانید در شغل جدید خود موفق باشید که یک شروع قدرتمند داشته باشید. این نقطه شروع خود، چالش برانگیزترین قسمت کار است.

راه اندازی ابزار فروشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.  شغل فروش ابزار و یراق یک شغل پربازده در کشور است؛ اما نمی‌توان بر اساس یک دید کلی به راه اندازی فروشکاه ابزار آلات رسید. هر شغل محدودیت‌ها و قواعد خاص خود را دارد که باید همه آن‌ها را در راه اندازی ابزار فروشی لحاظ کنید.‌ در ادامه فاکتورهای مهم در راه اندازی فروشگاه ابزار را بررسی می‌کنیم.

نقاط منفی و مثبت ابزار فروشی

قطعا وقتی به راه اندازی ابزار فروشی فکر می‌کنید، با مزایا و معایب آن آشنایی نسبی دارید اما اگر مختصری راجع به ویژگی‌های این شغل صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. قطعا به خوبی می‌دانید که ابزار فروشی سود بالایی دارد. اگر کمی توجه کنید، خواهید دید که ابزار فروشان نسبت به صنوف دیگر وضعیت مالی مناسب تری دارند‌. از طرفی ابزار آلات تاریخ مصرف و فسادپذیری ندارند. بیشتر کالاهایی که در فروشگاه ابزار آلات عرضه می‌شوند، قیمت ندارند. به همین خاطر فروشنده می‌تواند با افزایش قیمت‌ها تمام محصولات خود را با قیمت روز به فروش برساند.

با این حساب می‌توان گفت شغل ابزار و یراق برای صاحبین این نوع مشاغل سود زیادی دارد.‌ گذشته از جنبه‌های مالی، ابزار فروشی یک شغل جذاب است و تنوع بی شمار کالاهای قابل عرضه در فروشگاه ابزار و یراق جذابیت این شغل را بیشتر می‌کند. حال که مزایای راه اندازی مغازه ابزار فروشی را بیان کردیم، بهتر است معایب آن را نیز بررسی کنیم.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مدام به دنبال تغییر شغل هستند و در واقع به یک شغل پایبند نیست، صریح و واضح بگوییم راه اندازی ابزار فروشی برای شما مناسب نیست؛ چون هزینه تغییر شغل از ابزار فروشی به مشاغل دیگر بسیار بالا است. بهتر است بگوییم تنوع بالای کالا در ابزار فروشی امکان تبدیل اقلام موجود در مغازه به پول نقد را برایتان دشوار می‌سازد. علاوه بر آن نباید انتظار داشته باشید که اقلام و کالاهای موجود در مغازه به سرعت به فروش برسند. به عنوان مثال: ممکن است فروش یک بسته کامل پیچ، ماه ها طول بکشد. از طرفی با توجه به این که مشتریان عمده ابزار فروشی ساختمان سازان و تعمیرکاران هستند، ممکن است در زمان رکود ساختمان سازی یا روزهایی از سال، فروش در مغازه یراق آلات به حداقل خود برسد. در کل یک ابزار فروش باید صبر و حوصله زیادی داشته باشد.
امکانات لازم برای راه اندازی ابزار فروشی

از آنجا که تنوع بسیار زیادی در ابزار آلات وجود دارد، باید بر اساس منطقه‌ای که قصد افتتاح مغازه در آن را دارید، به تهیه اقلام مورد نیاز بپردازید. بهتر است بگوییم، ترکیب کالاهای ابزار فروشی در هر منطقه و محله متفاوت است. به عنوان مثال : اگر در منطقه‌ای هستید که کارگاه‌های صنعتی زبادی در اطرافتان حضور دارند، می‌توانید انواع مته را در سبد محصولات خود قرار دهید. حتی متراژ مغازه نیز در لیست اقلام شما تآثیر گذار است.

اگر متراژ مغازه  تر از ۲۵ متر است، می‌توانید لوازم ساختمانی را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای دهید چون این محصولات از فروش بالایی برخوردارند. در کل بهتر است برای راه اندازی ابزار فروشی قبل از هر چیزی به دنبال تهیه اقلام پر فروش مانند ابزارآلات عمومی از جمله متر، چسب، ابزار دستی، مته و غیره، لوازم ساختمانی و بنایی و یراق آلات عمومی مانند انواع قفل و لولا، دستگیره در چوبی و غیره باشید. این سه دسته از محصولات ابزار فروشی همیشه از فروش بالایی برخوردارند. پس از آن اگر در حوزه یراق آلات تخصصی و محصولات مربوط به صنف رنگ و مانند آن تخصص و آشنایی دارید، می‌توانید این محصولات را نیز در لیست موجودی خود قرار دهید. تمام چهارچوب یک ابزار فروشی در امکانات و اقلام قابل عرضه آن خلاصه می‌شود‌. اگر در تهیه اقلام خود دقت کافی نداشته باشید، شروع ضعیفی خواهید داشت.

به سبب فراگیری ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی بروید

هزینه راه اندازی ابزار فروشی

:: بازدید از این مطلب : 123

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

شاید شما هم تاکنون بارها به آهنگری‌ها، کارخانجات و ... سرزده باشید و ابزارآلاتی که استفاده می‌کنند، مورد توجهتان قرار گرفته باشد. همان‌طور که تکنولوژی روی ابعاد مختلف زندگی بشر تاثیرگذار بوده است، روی ابزار سایش و برش نیز تاثیر داشته و همواره انواع جدیدی از آن‌ها وارد بازار شده و جایگزین انواع مدل‌های قدیمی‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم راجع به انواع ابزارآلات برش و سایش مانند فرچه و برس سیمی، مته گردبر و ... صحبت کنیم.

آنچه باید در هنگام خرید ابزار ساییدن و برش زدن به آن دقت کنیم

تفاوتی ندارد که قصد انجام چه کاری را دارید، به‌هرحال خرید ابزار برش و سایش باکیفیت می‌تواند کیفیت کار و سلامت شما را تضمین کند. بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه‌ها و ایمنی بیشتر، ابزار سایش و برش مناسبی انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم نکات طلایی برای خرید این ابزارآلات بیان کنیم.

توجه داشته باشید که استفاده از مته‌هایی که برای فلز نیست، روی فلزات می‌تواند باعث آسیب به مته شود. جنس‌های مختلفی از مته گردبر نیز موجود است. جنس گردبر بیانگر طول عمر آن خواهد بود. برای مثال در صورتی که از نمونه الماسه آن استفاده کنید، می‌توانید از مته گردبر روی انواع کاشی و سرامیک سوراخ ایجاد کنید.

هنگام انتخاب سایز مته باید توجه داشته باشید که در حین چرخش دریل، حفره‌ای که توسط آن ایجاد می‌شود همواره حدودا یک سانتی‌متر بزرگ‌تر از اندازه مته خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید سوراخی با سایز 7 سانتی‌متر ایجاد کنید بهتر است گردبر سایز 6 را برای این کار انتخاب کنید.

برای جلوگیری از خرید ابزارآلات تقلبی و صرفه‌جویی در هزینه بهتر است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. مجموعه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و همواره ابزاری مرغوب با بالاترین کیفیت را به مشتریان عرضه کرده است.

فرچه و برس سیمی نیز یکی دیگر از انواع ابزار سایش و برش بوده که بسیار پرکاربرد هستند. این ابزار نیز باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود. برس سیمی در انواع مختلفی شامل دستی، فرچه ویژه برای فرز و ویژه برای دستگاه دریل، موجود است. توجه داشته باشید که امکان استفاده از فرچه دریل روی دستگاه فرز وجود ندارد بنابراین در انتخاب نوع فرچه سیمی دقت کافی به خرج دهید.

توجه به دور این ابزار نیز از دیگر نکات مهم هنگام خرید فرچه و برس سیمی است. حداکثر دور فرچه، نشان‌دهنده این است که فرچه در واحد زمان توانایی چه تعداد چرخش را دارد.

یکی از مشکلات اساسی که هنگام خرید فرچه سیمی ممکن است به وجود آید، بالانس نبودن آن است. تنها راهکار پرهیز از این مشکل، خرید از مکانی معتبر است. گروه گودفورپی ارائه‌دهنده انواع ابزار سایش و برش بوده و خریدی مطمئن را تضمین می‌کند.


جهت معارفه ابزار می توانید به اینجا بروید

خرید سمباده دیسکی و رولی

سمباده رولی دارای انواع متفاوتی شامل دستی، انگشتی، رومیزی مستقیم، رومیزی تسمه‌ای و ... است. انواع متفاوت سمباده باعث می‌شود، خریدار هنگام خرید دچار سردرگمی شود. بنابراین لازم است در گام اول مشخص کنید که به دنبال چه کارایی از این وسیله هستید؟ کار با کدام نوع برای شما آسان‌تر خواهد بود؟ بعد از انتخاب یک نوع خاص، به درجه زبری سمباده توجه داشته باشید. معمولا درجات مختلفی زبری برای سمباده وجود دارد که هرکدام را برای سطوح خاصی مناسب کرده است. در وبسایت مجموعه گودفورپی می‌توانید تنوع زیادی از ابزار سایش و برش همراه با انواع سمباده‌های دیسکی و رولی را مشاهده کنید.

مراکز مختلفی در ایران وجود دارند که امکان خرید انواع ابزار سایش و برش را برای مشتریان فراهم می‌آورند. اما این بدان معنی نیست که همه مراکز می‌توانند برای خرید مناسب باشند. در ادامه به ویژگی‌های مهمی اشاره خواهیم کرد که راهنمای خوبی برای خرید از مراکز معتبر هستند.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟

در این‌گونه موارد امکان مرجوع کردن کالا در سایت فروشنده می‌تواند به کمک مشتری آید.  بنابراین هنگامی که قصد خرید از یک وبسایت را دارید به این نکته توجه کنید که آیا امکان مرجوع کردن جنس وجود دارد؟ با خرید از وبسایت گودفورپی می‌توانید تا 100 روز کالاها را در صورت صحت مرجوع کنید.

آیا ضمانت نامه معتبری وجود دارد ؟

معمولا مراکز معتبر کالاهایی را به فروش می‌رسانند که از طرف تولید کننده تضمین شده هستند. بنابراین بهتر است از مراکزی خرید انجام دهید که حتما کالاهای معتبر و تضمین شده را برای شما فراهم آورند.


چه میزان تنوع در محصولات میباشد؟

یکی از مزایای ویژه‌ای که خرید آنلاین ابزار سایش و برش دارد، این است که شما می‌توانید تمامی ویژگی‌های یک ابزار را به‌دقت مورد بررسی قرار داده و با دیگر ابزار مقایسه کنید. بدین ترتیب می‌توانید ابزار مناسبی را انتخاب کنید که برای کار شما دقیقا مناسب باشد. بنابراین یک وبسایت فروشگاه ابزارآلات سایش و برش باید تنوع گسترده‌ای از محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد تا مشتری خرید رضایت‌بخش‌تری را تجربه کند.

نتیجه گیری

امروزه با گسترش تکنولوژی و اینترنت امکان خرید انواع متفاوتی از ابزارآلات به شکل آنلاین فراهم آمده است. ابزار سایش و برش از جمله ابزارآلاتی هستند که تنوع بسیاری داشته و خرید انواع معتبر آن‌ها بسیار مهم است. برای خرید این محصولات می‌توانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید. این وبسایت تنوع بی‌نظیری از انواع اجناس باکیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است.

جهت یادگیری ابزار می توانید به گودفورپی  دنبال کنید



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

همین امر سبب می‌شود که برخی به فکر راه‌ اندازی ابزار فروشی باشند. شغل ابزار و یراق می‌تواند به یک شغل پردرآمد برای شما تبدیل شود، در صورتی که برای شروع این کسب‌وکار اطلاعات کافی را کسب کنید و هر آنچه که برای راه‌ اندازی چنین شغلی لازم است را مدنظر قرار دهید.

موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از هر اقدامی از آن‌ها اطلاع یابید و هنگام راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات، آن‌ها را به‌کار گیرید تا به درآمدزایی بالایی برسید. در ادامه این مطلب نکاتی بسیار مهم درمورد راه‌ اندازی فروشگاه ابزار بیان می‌کنیم.

ادامه مطلب :
هر چیزی که باید در مورد پودر معجزه گر منزل بدونی
تنظیم برنامه و مشخص کردن مسیر

برای راه‌ اندازی هر کسب‌وکاری، داشتن یک برنامه‌ریزی درست می‌تواند تا حد زیادی موجب کسب موفقیت در آن شغل شود. در ابتدای کار باید هزینه‌ها به‌طور تقریبی بررسی شود و سپس میزان بودجه را با سرمایه لازم برای ابزار فروشی مقایسه کنند.

علاوه‌بر سرمایه، موارد دیگری مانند محل مغازه، نام انتخابی مناسب، میزان سوددهی و... باید در نظر گرفته شوند.
تعیین مکان برای راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات

یکی از نیاز‌های مهم پیش از راه‌ اندازی ابزار فروشی، انتخاب مکانی مناسب برای این شغل است. هنگام انتخاب مغازه دقت کنید که در آن محل چند مغازه ابزار فروشی دیگر هم وجود دارد.

از موارد دیگری که در انتخاب مغازه باید به آن توجه داشته باشید، هزینه‌های مربوط به اجاره است. با توجه به این‌که ممکن است شما ابزارآلات بیشتری را نیز در مغازه خود به فروش برسانید، بهتر است به متراژ آن هم دقت کنید.

بازاریابی و تبلیغات گسترده انجام دهید

ایجاد کانال در اپلیکیشن‌های مختلف و قرار دادن محصولات و معرفی آن‌ها می‌تواند راهی برای تبلیغ و بازاریابی باشد. برای این کار بهتر است برنامه‌های پرطرفدار مانند تلگرام و اینستاگرام را انتخاب کنید.

یک راه مؤثر‌تر برای دستیابی به درآمد بیشتر در شغل ابزار و یراق، ایجاد ارتباط با کسانی است که برای انجام حرفهٔ خود نیاز به ابزارآلاتی دارند که شما در مغازهٔ خود می‌فروشید. شغل‌های مختلفی وجود دارد که در صورت ارتباط با آن‌ها و تبدیل این خریداران به مشتریان همیشگی شما، می‌توانید به سود قابل توجهی دست یابید. شما با ارائه تخفیفاتی در فروش محصولات خود، مطمئناً مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

مسائل فنی و تعمیر تجهیزات را یاد بگیرید

برای راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات نیاز خواهد بود که شما با برخی مسائل فنی و تعمیر قطعات آشنایی داشته باشید. پس از راه‌ اندازی ابزار فروشی، علاوه‌بر فروش ابزار‌ها و تجهیزات، گاهی ممکن است لازم باشد تا وسیله‌ای را تعمیر کنید یا بخشی از آن را بررسی کنید. برای این‌که در این مواقع مشکلی به وجود نیاید و بتوانید این کار را به‌راحتی انجام دهید، بهتر است

مهارت‌هایی را در این زمینه به‌دست‌آورید.

برای فراگیری ابزار می توانید به آچار دنبال کنید

توانایی تعمیر تجهیزات و لوازم می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و به‌گونه‌ای یک نوع بازاریابی به حساب می‌آید.

به ظاهر مغازه خود توجه کنید

ازجمله دیگر موارد مهم در راه‌ اندازی مغازه ابزار فروشی، دکوراسیون مغازه است. یک دکوراسیون منظم تأثیر زیادی بر جلب نظر مشتریان خواهد داشت. زمانی که مشتری برای خرید لوازم موردنیاز خود به فروشگاه یا مغازهٔ شما مراجعه می‌کند، با دیدن قفسه‌های مرتب و زیبا بیشتر برای خرید ترغیب می‌شود، بنابراین سعی کنید که مغازهٔ خود را مرتب نگه دارید و در صورت داشتن بودجهٔ کافی، لوازم و قفسه‌های زیبا و جذاب تهیه کنید.

انتخاب مکان مناسب برای تهیهٔ ابزار آلات

پس از راه‌ اندازی فروشگاه ابزار، لازم است که شما ابزارآلات موردنظر خود را از مکان‌های معتبر تهیه کنید. می‌توانید مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدی‌های ابزار آلات اقدام به خرید کنید.

یکی از نکاتی که باید در تهیهٔ ابزارآلات برای ابزار فروشی خود به آن دقت کنید، خرید محصولات از چندین مرکز مختلف است. با توجه به این‌که مراکز عمده‌فروشی هرکدام به‌طور جدی درزمینهٔ فروش یک محصول فعالیت می‌کنند، بهتر است لوازم مغازه خود را از چندین مرکز تهیه کنید.

هزینه‌های مربوط به راه‌ اندازی مغازهٔ ابزار

هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی جزو مواد مهمی به‌شمار می‌رود که نمی‌توان به‌صورت دقیق آن را مشخص کرد. میزان سرمایهٔ لازم برای ابزار فروشی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد به‌طور مثال، راه‌ اندازی یک مغازهٔ کوچک با راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات بزرگ هزینه‌های متنفاوتی خواهد داشت. به‌طورکلی شما باید هزینه‌های کسب جواز، خرید قفسه‌ها، میز و صندلی، اجاره مغازه و خرید ابزار آلات را به‌عنوان هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی در نظر بگیرید.

گرفتن مجوز برای مغازه

گرفتن مجوز برای راه‌ اندازی ابزار فروشی از مراحل موردنیاز در این کسب‌وکار است که حتماً باید طی شود.

جمع‌بندی

برای راه‌ اندازی ابزار فروشی مانند هر شغل دیگری شما باید یک‌سری مسائل را در نظر بگیرید و با برنامه‌ریزی درست، کار خود را آغاز کنید.

به سبب توضیح ابزار می توانید به good4p وارد شوید



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

اگر به فکر راه‌اندازی فروشگاه ابزار و یراق هستید؛ در وهله اول باید ترس را کنار بگذارید، اطلاعات خود را درباره این شغل افزایش دهید و با ریسک بیشتری وارد میدان شوید.

مهم‌ترین نکته بعد از راه‌اندازی هر کسب و کاری حفظ دوام و ماندگاری آن است. اصلی‌ترین عامل شکست که بقای یک کسب و کار را به خطر می‌اندازد، در این مقاله قصد داریم درباره پول و سرمایه‌های لازم برای راه اندازی ابزار فروشی صحبت کنیم. اگر شغل ابزار و یراق را برای خود انتخاب کرده‌اید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه خواهیم خواند

:: بازدید از این مطلب : 53

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

اگر دقت کرده باشید در حال حاضر میزان تقاضا برای خرید لوازم و ابزار‌های مختلف افزایش یافته‌است.شغل ابزار و یراق می‌تواند به یک شغل پردرآمد برای شما تبدیل شود، در صورتی که برای شروع این کسب‌وکار اطلاعات کافی را کسب کنید و هر آنچه که برای راه‌ اندازی چنین شغلی لازم است را مدنظر قرار دهید.

موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از هر اقدامی از آن‌ها اطلاع یابید و هنگام راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات، آن‌ها را به‌کار گیرید تا به درآمدزایی بالایی برسید. در ادامه این مطلب نکاتی بسیار مهم درمورد راه‌ اندازی فروشگاه ابزار بیان می‌کنیم.

ادامه مطلب :
هر چیزی که باید در مورد پودر معجزه گر منزل بدونی
تنظیم برنامه و مشخص کردن مسیر

کسانی که به دنبال شغل ابزار فروشی هستند، باید برای پیش‌برد اهداف خود و دستیابی به درآمد بیشتر، یک برنامهٔ مناسب را تنظیم کنند و مطابق آن پیش بروند. در ابتدای کار باید هزینه‌ها به‌طور تقریبی بررسی شود و سپس میزان بودجه را با سرمایه لازم برای ابزار فروشی مقایسه کنند.

علاوه‌بر سرمایه، موارد دیگری مانند محل مغازه، نام انتخابی مناسب، میزان سوددهی و... باید در نظر گرفته شوند.
تعیین مکان برای راه‌ اندازی مغازه ابزار آلات

یکی از نیاز‌های مهم پیش از راه‌ اندازی ابزار فروشی، انتخاب مکانی مناسب برای این شغل است. هنگام انتخاب مغازه دقت کنید که در آن محل چند مغازه ابزار فروشی دیگر هم وجود دارد.

از موارد دیگری که در انتخاب مغازه باید به آن توجه داشته باشید، هزینه‌های مربوط به اجاره است. با توجه به این‌که ممکن است شما ابزارآلات بیشتری را نیز در مغازه خود به فروش برسانید، بهتر است به متراژ آن هم دقت کنید.

تبلیغات زیادی بکنید

ایجاد کانال در اپلیکیشن‌های مختلف و قرار دادن محصولات و معرفی آن‌ها می‌تواند راهی برای تبلیغ و بازاریابی باشد. برای این کار بهتر است برنامه‌های پرطرفدار مانند تلگرام و اینستاگرام را انتخاب کنید.

یک راه مؤثر‌تر برای دستیابی به درآمد بیشتر در شغل ابزار و یراق، ایجاد ارتباط با کسانی است که برای انجام حرفهٔ خود نیاز به ابزارآلاتی دارند که شما در مغازهٔ خود می‌فروشید. شغل‌های مختلفی وجود دارد که در صورت ارتباط با آن‌ها و تبدیل این خریداران به مشتریان همیشگی شما، می‌توانید به سود قابل توجهی دست یابید. شما با ارائه تخفیفاتی در فروش محصولات خود، مطمئناً مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

مسائل فنی و تعمیر تجهیزات را یاد بگیرید

برای راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات نیاز خواهد بود که شما با برخی مسائل فنی و تعمیر قطعات آشنایی داشته باشید. پس از راه‌ اندازی ابزار فروشی، علاوه‌بر فروش ابزار‌ها و تجهیزات، گاهی ممکن است لازم باشد تا وسیله‌ای را تعمیر کنید یا بخشی از آن را بررسی کنید. برای این‌که در این مواقع مشکلی به وجود نیاید و بتوانید این کار را به‌راحتی انجام دهید، بهتر است

تا میتوانید مهارت بدست بیاورید

به سبب یادگیری ابزار می توانید به ویدئوی آموزشی بروید

توانایی تعمیر تجهیزات و لوازم می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و به‌گونه‌ای یک نوع بازاریابی به حساب می‌آید.

توجه به دکوراسیون مغازهٔ ابزار آلات

ازجمله دیگر موارد مهم در راه‌ اندازی مغازه ابزار فروشی، دکوراسیون مغازه است. یک دکوراسیون منظم تأثیر زیادی بر جلب نظر مشتریان خواهد داشت. زمانی که مشتری برای خرید لوازم موردنیاز خود به فروشگاه یا مغازهٔ شما مراجعه می‌کند، با دیدن قفسه‌های مرتب و زیبا بیشتر برای خرید ترغیب می‌شود، بنابراین سعی کنید که مغازهٔ خود را مرتب نگه دارید و در صورت داشتن بودجهٔ کافی، لوازم و قفسه‌های زیبا و جذاب تهیه کنید.

انتخاب مکان مناسب برای تهیهٔ ابزار آلات

پس از راه‌ اندازی فروشگاه ابزار، لازم است که شما ابزارآلات موردنظر خود را از مکان‌های معتبر تهیه کنید. می‌توانید مستقیم از کارخانه‌ها و تولیدی‌های ابزار آلات اقدام به خرید کنید.

یکی از نکاتی که باید در تهیهٔ ابزارآلات برای ابزار فروشی خود به آن دقت کنید، خرید محصولات از چندین مرکز مختلف است. با توجه به این‌که مراکز عمده‌فروشی هرکدام به‌طور جدی درزمینهٔ فروش یک محصول فعالیت می‌کنند، بهتر است لوازم مغازه خود را از چندین مرکز تهیه کنید.

بررسی بودجه لازم برای شروع

هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی جزو مواد مهمی به‌شمار می‌رود که نمی‌توان به‌صورت دقیق آن را مشخص کرد. میزان سرمایهٔ لازم برای ابزار فروشی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد به‌طور مثال، راه‌ اندازی یک مغازهٔ کوچک با راه‌ اندازی فروشگاه ابزار آلات بزرگ هزینه‌های متنفاوتی خواهد داشت. به‌طورکلی شما باید هزینه‌های کسب جواز، خرید قفسه‌ها، میز و صندلی، اجاره مغازه و خرید ابزار آلات را به‌عنوان هزینهٔ راه‌ اندازی ابزار فروشی در نظر بگیرید.

اخذ جواز برای راه‌ اندازی مغازه

شما می‌توانید برای دریافت این جواز کسب، از کسانی که در شغل ابزار فروشی فعالیت دارند کمک بگیرید و سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید یا با انجام تحقیقات در این باره، آگاهی کسب کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

بررسی نهایی

ما در این مطلب سعی داشتیم برخی نکات مهم و ضروری را برای راه‌ اندازی این شغل بیان کنیم و شما را راهنمایی کنیم.

به سبب آشنایی ابزار می توانید به https://tejaratemrouz.ir/fa/news/53913/نیازمندی-های-راه-اندازی-مغازه-ابزار-فروشی بروید



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

راه اندازی ابزار فروشی به عنوان یکی از کسب و کارها و مشاغل آزاد پردرآمد و پرطرفدار، مانند هر کسب و کار دیگری چالش‌ها و سختی‌های خاص خود را دارد.

مهم‌ترین نکته بعد از راه‌اندازی هر کسب و کاری حفظ دوام و ماندگاری آن است. اصلی‌ترین عامل شکست که بقای یک کسب و کار را به خطر می‌اندازد، در این مقاله قصد داریم درباره پول و سرمایه‌های لازم برای راه اندازی ابزار فروشی صحبت کنیم. اگر شغل ابزار و یراق را برای خود انتخاب کرده‌اید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

:: بازدید از این مطلب : 44

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()