نوشته شده توسط : th5t

این مقاله بدست پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

متن صفحه اصلی و دوری از تکست تکرار شده


متن صفحه اول  تارنما شما بسیار حائز اهمیت است . این تکست صفحه اصلی  ترین متا تگی است که در تارنما شما ایندکس میشود. هرچه محتوای home page پایگاه قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید مطلب صفحه اول سایت خود را کوتاه و مختصر بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین محتوای صفحه اول سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست صفحه اصلی پایگاه از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید به خصوص برای تیتر مطلب خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

کدنویسی قالب سایت به صورت استاندارد قسمت 1

 این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

ساخت template سایت به صورت سبک بخش اول

یکی از اصلی ترین قسمت های ساخت پایگاه مبحث طراحی تم میباشد . تعداد زیادی از مدیران کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند قالب تارنمای  تنها برای ظاهر وب سایت مفید است و باید به گونه ای ایجاد گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، عموما صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در کدنویسی تمپلیت توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  template وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مطلب قصد داریم شما را با اساسی ترین اصول برای ساخت تم یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام طراحی وب سایت ، اولین موردی که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک ایجاد تمپلیت است ، تم سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخودار است اما متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین دلیل در بسیاری از موارد شاهد طراحی تارنمای هایی هستیم که از نظر template اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تم هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تم را نباید نادیده گرفت .

این مطلب توسط وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مقاله به دست وب سایت طراحی سایت اراک گردآوری گردیده است.

ساخت template وب سایت به صورت مناسب پارت دوم

ساخت template واکنش گرا
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ساخت تم مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای html و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های ایجاد تم استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین css میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها میباشد و تمپلیتی که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت لود بالایی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای صاحبان وب سایت بسیار راحت خواهد بود. کدهای html به همراه سی اس اس میتواندتمپلیت مد نظر شما را با سرعت لود مناسب آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در template

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده flash سنگین بودن سایز فلش میباشد. زمانی که حجم تارنمای شما افزایش یابد قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی ادوب فلش پایگاه شما را تبلیغاتی میکند زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های flash ، تبلیغات است.

این مطلب بدست وب سایت طراحی سایت تولید شده است.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

متد های ساخت مطلب نو پارت اول

متاسفانه در این روزها اکثر تارنما ها به ویژه وب تارنما های تازه کار به جای ایجاد محتوای جدید اقدام به کپی برداری از نوشته تارنما های دیگر میکنند . بسیاری از این افراد نمیدانند که چگونه میتوانند مطلب جدید و اختصاصی خود را ساخته و منتشر نمایند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه تولید متن نو کاری سخت و وقت گیر است اقدام به کپی کردن از سایر پایگاه ها می نمایند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در تارنما  گوگل درحال جستجوی یک مطلب خاص باشید اما در چندین وب سایت مختلف که از رتبه های گوگل باز کرده اید ، متن های یکسان و بدون ذره ای تغییرات مشاهده کنید ! حتی در بسیاری از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک فایل باشید و لینک آن در پایگاه اولی که مشاهده کرده اید دچار مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که همین لینک دقیقا در سایت ها های مختلف کپی شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید مطلب دلخواه خود را بیابید.

روش های تشکیل محتوای جدید بخش دوم
تولید مقالات جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از رو نوشت استفاده کردن محتوای تهیه شده توسط سایرین دور کرده و به فکر ایجاد مطلب جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن مطالب وب سایت های دیگر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای تخصصی و املایی احتمالی ، و ایجاد مطالب جدید و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به ایجاد مطالب جدید  کرده و گوگل را وادار به امتیاز دهی به مطالب نوشته شده توسط خودتان کنید .



انجام مصاحبه های تخصصی
مصاحبه یکی از موارد مورد علاقه مخاطبین است و تجربیات نشان میدهد که همیشه از مصاحبه استقبال خوبی می شود.
 مصاحبه با انسان های موفق میتواند یکی از راه های نوشتن نوشته جدیدباشد.

این محتوای توسط پایگاه طراحی سایت اراک گردآوری شده است.


ایجاد تمپلیت تارنمای به گونه مناسب بخش 3

به کاربردن تصاویر بهینه در تم
یکی از اصلی ترین موضوعات ساخت قالب ، استفاده از تصاویر با کیفیت اما سبک میباشد. امروزه گرافیک در پایگاه های مختلف نقش بسیار اساسی را ایفا میکند اما استفاده از هر تصویری به صرف گرافیک قابل توجه توصیه نمیشود زیرا بعضی از تصاویر وزن بالایی داشته و باعث کم شدن سرعت بارگذاری صفحات تارنما میشود. میتوانید برای رفع این مشکل از نرم افزارهای قوی ای مانند  XAT image optimizer استفاده کنید و حجم تصاویر خود را بدون از دست دادن کیفیت ، کاهش دهید تا برای استفاده در تم صفحاتتان مفید باشد.

به یاد داشته باشید یکی از اصلی ترین قسمت های ایجاد تارنمای مبحث کدنویسی template ست . تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند قالب پایگاه  تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای طراحی شود که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ساخت تم توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  قالب تارنمای از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

 

این مطلب به دست مرکز طراحی سایت ارزان آماده گردیده است.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در لرستان خرم آباد

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در لرستان و شهرهای خرم آباد, بروجرد, دورود, کوهدشت, الیگودرز و شهرهای دیگر استان لرستان برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد لرستان

استان لرستان

استان لرستان یکی از استان‌های غربی ایران است. این استان ۲۸٫۲۹۴ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک میلیون و هفتصد و پنجاه و چهار هزار نفر جمعیت دارد. نرخ بیکاری در لرستان با ۲۰٫۲ درصد بالاترین نرخ بیکاری در ایران است.

این استان سیزدهمین استان ایران از نظر جمعیت می‌باشد و یکی از استان‌های پرجمعیت ایران به شمار می‌رود. خرم‌آباد مرکز استان است. طبق آمار سال ۱۳۸۵، خرم‌آباد بیستمین شهر بزرگ کشور است.

لرستان سرزمینی کوهستانی است و غیر از چند دشت محدود، سراسر آن را کوههای زاگرس پوشانده‌است. اشترانکوه با ۴۱۵۰ متر ارتفاع بلندترین نقطه استان واقع در حدفاصل شهرستان های دورود ، ازنا و الیگودرز ، و پست‌ترین نقطه آن در جنوبی‌ترین ناحیه استان واقع شده و حدود ۵۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

بر اساس یافته‌های باستان شناسی این منطقه یکی از نخستین سکونتگاه‌های قدیمی بشر است و مفرغ لرستان از شهرت باستان‌شناسی زیادی برخوردار است. لرستان تنها استان ایران است که به دلیل اهمیت فوق‌العاده تاریخی یکی از ۴ بخش اصلی موزه ملی ایران را به خود اختصاص داده‌است. این ۴ بخش اصلی عبارتند از پیش از تاریخ، تاریخی و لرستان، دوران اسلامی، مهر و سکه.

استان لرستان سومین استان پر آب کشور است و ۱۲ درصد آبهای کشور را در اختیار دارد.[۱۰] این استان علی‌رغم غیرمرزی بودن خسارت‌های بسیاری در جریان جنگ ایران و عراق متحمل شده‌است.
لرها مردمانی هستند که از نظر قومی جزئی از مردم کرد به‌شمار نمی‌آیند. واژهٔ کرد در دوران تاریخی پس از حمله اعراب به ایران به معنای رمه‌گردانان و کوچ‌نشینان ایرانی‌تبار فلات ایران به کار رفته‌است و معنای قومی خاص نمی‌داده‌است.

در برخی از منابع، لرها و دیلمیان و بلوچان و اقوام دیگر را جز کرد شمرده‌اند زیرا واژه «کرد» به معنی یک نوع شیوه زندگی و نه معنی زبانی بوده‌است. اما از لحاظ قومیت لرها گروهی جدا از کردها حساب می‌شوند.

نام لر در متون تاریخی پس از حمله اعراب به ایران، اولین بار در قرن ۴ هجری قمری به شکل واژه‌های اللّریه، لاریه، بلاد اللور و لوریه در متون بازمانده از آن دوران بروز می‌کند.در لغت نامه دهخدا آمده‌است: لر طایفه‌ای از ایرانیان چادرنشین است. لر و یا لور نام عشیرتی است بزرگ از عشایر کرد. گروهی از اکراد در کوههای میان اصفهان و خوزستان و این نواحی بدیشان شناخته آید و بلاد لر خوانند و هم لرستان و لور گویند.

حمدالله مستوفی می‌گوید در زبدة التواریخ آمده‌است: در ذکر مقام لران و سبب وقوع اسم لری برایشان یاد کرده شدند که وقوع اسم لر بدان قوم بوجهی گویند از آنکه در ولایت مارود دیهی است آن را کرد می‌خوانند و درآن حدود دربندی آن را به زبان لری کوک اکر خوانند ودر آن دربند موضعی است که لر خوانند چون اصل ایشان از آن موضع خواسته ایشان را لر خوانند.

وجه دوم آن است که به زبان لری کوه پردرخت را لِر گویند و بسبب ثقالت راء کسرهٔ لام با ضمه کردند و لر گفتند و وجه سوم اینکه این طایفه از نسل شخصی اند که او لر نام داشته و قول اول درست‌تر می‌نماید
مقالات پارسه

بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی یک منبع کره‌ای، نمایشگرهای OLED (خمیده) شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) برای سال آینده میلادی بر روی گوشی های آیفون کمپانی اپل قرار خواهند گرفت.

اما آیفون 8 با نمایشگر OLED چگونه ساخته خواهد شد؟ بر اساس موارد لو رفته، دو شرکت کره‌ای Interflex و BH به همراه Samsung Electro-Mechanics (که هر سه زیر مجموعه سامسونگ دیسپلی به حساب می‌آیند) مدارهای مربوط به نمایشگر خمیده این گوشی را تولید خواهند کرد.


علاوه بر آن اطلاعاتی از تعداد واحدهای در نظر گرفته شده از این بردهای الکتریکی خمیده به منظور تولید انبوه نیز فاش شده است؛ این منبع کره‌ای این طور اضافه می‌کند که برای سال آینده میلادی 60 تا 70 میلیون از این نوع قطعه تولید خواهد شد.

از طرفی فروش اولیه آنها نیز در نیمه دوم سال 2017 آغاز خواهد گردید. البته پس از آن که تمامی مدارهای قابل انحنای تولید شده در کارخانه سامسونگ دیسپلی واقع در ویتنام با نمایشگرهای OLED اسمبل و مونتاژ شدند. همان طور که خواندید، شرکت سامسونگ، تمامی بخش‌های نمایشگر منعطف آیفون 8 اپل را خواهد ساخت و در تولید این گوشی نقش ویژه‌ای را بازی خواهد کرد.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در لرستان می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

● چه افرادی به سئو احتیاج دارند ؟

هر وب سایتی که به طرف حرکت میکند ، باید صفحات وب خود را برای سیستم های جستجوکننده بهینه سازی کند.

 هدف اصلی یک وب سایت موردتوجه استفاده کنندگان اینترنت میباشد و مطالعات بررسی کرده که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در سیستم های جستجوگر یافته اند اگر کارخانه شما نظر به ساختن یک تازه و یا به روز کردن قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در الویت بگذارید به در نظر داشته باشید که seo شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  چرا شما به یک تارنما نیاز دارید ح

به چه علت شما به یک وب سایت نیاز دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود به قرن 21 :

همانطور که اطلاع دارید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام گذاری شده و دنیای جدید و پهناوری با نام |جهان|دنیای} مجازی در عمق این قرن در حال شکل گیری و گسترش است ، جهانی که در آن انسان با بهرگیری از جدیدترین علم ها و حرکت در مرزهای دانش نوین ، مقدار زیادی از حصر های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با کمک از آن قادر باشد بر زمان و مکان حکمرانی کند. برای حاضر بودن در این دنیای بزرگ و پرظرفیت محتاج یک مشخصه هستید. و وب سایت  شما تنها مشخصه  داخل شدن شما در این جهان  پر رمز و راز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

راحت ترین و بااطمینان ترین روش خرید کاندوم را این سایت برای شما هم وطنان گرامی ایجاد کرده می باشد به این طریق که برای خرید کاندم  برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خرید کاندم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  خرید کاندوم می باشد.

– مراقب عضلات کف لگن باشید

احتمالا درباره محاسن کگل (ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم، راست روده (رکتوم)، مقعد و واژن در کف لگن هستند) خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که، در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است، عضلات کف لگن تان را برای ۵ ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را ۱۰۰ بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است، می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

– از نظر جنسی فعال باشید

این اتفاق در هر صورت برای واژن می افتد، بنابراین اگر آن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. جریان خون برای ایجاد لذت مهم است که در اثر افزایش سن آن را به تدریج از دست می دهید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی خود اثر ضدپیری دارد. این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

 

– ورزش کنید

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن، بهتر است ۱۵ دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی ( gymball) بنشینید. این کار بدون انجام فشار، تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است، اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است

موضوع این وب سایت خرید اینترنتی کاندوم } می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t


آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در ایلام

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در ایلام و شهرهای دره شهر, ایوان, دهلران, مهران, آبدانان, ایوان و شهرهای دیگر استان ایلام برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد ایلام

استان ایلام

به علت کوهستانی بودن استان ایلام و ریزش‌های مناسب برف و باران، رودخانه‌های کوچک و بزرگی در این ناحیه جریان دارند که منبعی برای آبیاری زمین‌های زراعی و سدسازی و اب آشامیدنی استان می‌باشند. بیشتر آن‌ها از کبیرکوه سرچشمه می‌گیرند که دو دسته‌اند:1- رودخانه‌هایی که از رشته کوه کبیرکوه و دیگر ارتفاعات این استان سرچشمه می‌گیرند و به سوی خاک عراق در غرب استان در جریان هستند

که علاوه بر آبیاری زمین‌های کشاورزان منطقه، وارد مرز عراق شده و اراضی مندلی (Mandali) و بدره و زرباطیه و عماره در عراق را آبیاری می‌سازند. مسدود کردن آب این رودخانه‌ها در دوران قاجاریه و پهلوی و جلوگیری از جاری شدن آن‌ها به خاک عثمانی و عراق امروزی، باعث تنش‌ها و زد و خوردهایی بین بومیان محلی با عثمانیان و عراقی‌ها شده بود که در نهایت موجب دخالت دولت‌های طرفین در ماجرا گردیده است.


مهم‌ترین رودهایی که از ارتفاعات ایلام سرچشمه می‌گیرند و به سوی خاک عراق جریان دارند عبارتند از رودخانه «گنگیر» (Gangir) که از محلی به نام سراب ایوان و از کوه‌های شره زول و مانشت سرچشمه می‌گیرد و پس از پیوستن شعبات فرعی، دشت ایوان را آبیاری می‌سازد

  با پیچ و خم‌های زیاد و زیبایی خاصی به طرف سومار جریان می‌یابد و آن گاه وارد خاک عراق شده و به شهر مندلی عراق وارد می‌شود.فریا استارک در کتاب خود از ماهی‌های درشت اندام این رودخانه یاد کرده است،یکی دیگر از رودخانه‌های این حوزه رود «کنجان چم» است که از ارتفاعات کبیرکوه سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از امیرآباد و مهران، وارد خاک عراق می‌شود

رودخانه» چنگوله» از ارتفاعات کبیرکوه سرچشمه می‌گیرد و پس از آبیاری اراضی مسیر خود، وارد خاک عراق شده و منطقهٔ «باع شاهی» عراق را در بر می‌گیرد. رودهای دیگر چون «دویریچ» و رودخانهٔ «میمه» و «چیغاب» و «گدارخوش» پس از مشروب ساختن اراضی کشاورزی در مسیر خود، وارد خاک عراق می‌شوند

۲- رودخانه‌های حوزه آبریز رودخانه کرخه که از ارتفاعات شرق و شمال شرق کبیرکوه سرچشمه گرفته و به سوی شمال و مشرق کبیرکوه در جریان هستند، و این رودخانه‌ها اکثرا پس از طی مسافت کوتاهی وارد رودخانهٔ پرآب «سیمره» [صیمره] در شرق کبیرکوه و شرق استان ایلام می‌شوند،

رودخانه‌هایی که از کبیرکوه و سایر کوه‌های شرق و شمال شرقی ایلام سرچشمه می‌گیرند و شعبات اصلی رودخانه سیمره در ایلام را تشکیل می‌دهند عبارتند از: رودهای «چزمان»، «چناره»، «شیروان و چرداول» آب «شیخ مکان»، «رود سیکان»، «آب زنگوان»

مهم‌ترین و پر اّب‌ترین رودخانهٔ ایلام، سیمره می‌باشد که اسم قدیم آن «اوکنو» یا «اوقنو» و نزد یونانیان «کواسپس» یا خئوپس بوده که سرچشمهٔ این رودخانه دامنه‌های غربی کوه الوند در استان همدان و منطقهٔ نهاوند است

که با نام «گاماسپ» و پس از عبور از کنگاور، صحنه و بیستون به کرمانشاه می‌رسد ودر آن جا با دریافت شعبه «قره سو» در شمال شرقی ایلام وارد استان می‌شود و پس از عبور از شرق ایلام با نام «سیمره» با جهتی شمال شرقی، به جنوب غربی مرز استان ایلام و استان لرستان را تشکیل می‌دهد

و در منطقهٔ «پل دختر» با دریافت شعبه مهم «کشکان» وارد استان خوزستان می‌شود و از آن پس به «کرخه»» معروف می‌باشد. به طور کلی ۱۳ رودخانه با ظرفیت ۱/۸ میلیارد متر مکعب آب در سال در حوزهٔ جغرافیایی استان ایلام وجود دارد.
مقالات پارسه

  این اطلاعات توسط وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara ارائه شده است، وب‌سایت ژاپنی در مطلب خود به مقایسه‌ی رنگ صورتی آیپاد نانو با آیپاد تاچ نسل ششم پرداخته که رنگ صورتی پررنگی است که روشن‌تر از رنگ رز گلد به کار برده شده در آیفون ۶ اس است، براساس اطلاعات ارائه شده هنوز مشخص نیست که رنگ صورتی آیفون 5se به چه ترتیب خواهد بود.

اما به نظر می‌رسد شاهد رنگ بسیار متفاوتی از آیفون 5se در این گوشی هوشمند خواهیم بود، در زمان عرضه‌ی آيفون ۶ اس نیز برخی از گمانه‌ها عرضه‌ی رنگ صورتی را نوید داده بودند.

اما بعدها مشخص شد که رنگ صورتی همان رزگلدی بوده که آیفون ۶ اس به همراه آن عرضه شد. البته در صورتی که شنیده‌ها در مورد آیفون 5se به حقیقت بپیوندد، شاهد عرضه‌ی رنگ متفاوتی از آیفون خواهیم بود که همان صورتی پررنگ و متفاوت از رزگلد خواهد بود،احتمالا آیفون ۵ اس ای در رنگ‌های متفاوتی روانه‌ی بازار خواهد شد.

البته در حال حاضر احتمال عرضه در رنگ‌های خاکستری تیره، نقره‌ای و صورتی محتمل‌تر شده است.البته به نظر می‌رسد اضافه شدن سایر رنگ‌ها نیز دور از دسترس نیست و شاید شاهد عرضه‌ی آیفون ۵ اس ای در رنگ‌های دیگری نیز باشیم.

به نظر می‌رسد باید در مراسم ۱۵ مارس سال جاری میلادی در انتظار رونمایی از آیفون ۵ اس ای اپل باشیم این گوشی هوشمند از وجود نمایشگر ۴ اینچی بهره برده و ظاهری شبیه به آیفون ۵ اس اپل نیز خواهد داشت.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در ایلام می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

تاثیر سادگی پایگاه در اینترنت مارکتینگ پارت 4

رنگ آمیزی خوب
داشتن رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن وب سایت شما میشود . فرض کنید سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی قرمز است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری کاربر در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

قرار دادن قسمت نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کاستی های وب سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های وب سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

تاثیر سادگی پایگاه در اینترنت مارکتینگ بخش 3

قابلیت جستجوی پیشرفته در سایت
یکی از اصلی ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی حرفه ای در تارنما میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است بازدیدکننده نتواند محصول مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما بیابد . در این شرایط وجود بخشی برای جستجو به صورت پیشرفته در پایگاه اینترنتی شما بسیار کارایی خواهد داشت. زمانی که کاربر بتواند با سرچ در میان محصولات شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی سایتتان به میزان زیادی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و آیکون های میانبر کارآمد
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک دکمه ثبت سفارش در آخر متن مربوط به هر کالا کاربر را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به راحتی کالاهای مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

ساخت وب سایت responsive قطعا یکی از حرفه ای ترین روش ها برای اینکه وب سایت شما در هر صفحه نمایشی ( با وضوح تصویر مختلف ) و یا گوشی های تلفن همراه و ... به خوبی نمایش داده شود.  طراحی سایت با استفاده از تکنیک واکنش گرا است بدین صورت سایت شما در هر صفحه نمایش و یا موبایلی بدون ایراد نمایش داده میشود.

در سایت فروشگاه اینترنتی واکنش گرا  ساختار لایه‌های پایگاه به صورت شناور ساخته می‌شود و با کمک خاصیت  مدیا در تگ لینک  با در نظر گرفتن سایز صفحه ، css مربوطه بار گزاری می‌شود که باعث تنظیم عرض صفحه ، سایز متن و ... در ابعاد متفاوت می‌شود . طراحی سایت ریسپانسیو برای واکنش سایت نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل ، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و همچنین تغییر رزولوشن ها کاربرد دارد .

در این روش با استفاده از خصوصیت های جدید و همچنین طراحی های شناور  سایت را بدون نیاز به نسخه های متفاوت برای دستگاه ها و رزولوشن های مختلف طراحی می نماییم.

کد نویسی سامانه ریسپانسیو به خاطر تلفن های همراه قسمت دوم

بعضی از مدیران تجارت اینترنتی تمایل به داشتن دو وب سایت مختلف دارند ، یکی برای سیستم های شخصی و لپ تاپ ها ، دیگری نیز برای نمایش درون تلفن های همراه ، از طرفی بعضی از صاحبان تجارت اینترنتی علاقه ای به طراحی دو وب سایت متفاوت ندارند و ترجیح میدهند یک سامانه قابل دیدن در  کامپیوترهای خانگی ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن های همراه داشته باشند .

ممکن است برخی از مدیران کسب و کارهای آنلاین نسبت به استفاده بازدیدکنندگان از موبایل بی تفاوت باشند ، این تعداد از صاحبان سایت ها باید قید بسیاری از کاربران خود را زده و از طرفی آماده تخریب برند خود باشند زیرا بسیاری از کاربران هنگام دیدن این سایت از طریق موبایل با سامانه ای بهم ریخته و نا منظم رو به رو خواهند شد که قطعا از نظر بازدیدکنندگان سایتی بی کیفیت بوده که بازدیدکننده هیچ علاقه ای به ماندن در آن نشان نخواهد داد و قطعا با این شرایط توقع فروش در این سایت توقعی بی جا قلمداد میشود.

ساخت وب سایت ریسپانسیو برای تلفن های همراه قسمت 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه اصلی استراتژی های شما به منظور اینترنت مارکتینگ میباشد ، طراحی یک وب سایت که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده میباشد . امروزه مقدار فروش تلفن های همراه در قیاس با فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین دلیل دارا بودن سایت که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و ایرادی در تلفن های همراه قابل دیدن باشد بسیار کار منطقی ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق موبایل برابر با تعداد بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط کامپیوترهای خانگی بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده این میباشد که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت متصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در پایگاه اینترنتی خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ایجاد وب سایتی میباشند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی کنیم ، از طرفی میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

● چه کسانی به seo احتیاج دارند ؟

هر وب سایتی که به سوی حرکت میکند ، باید خود را برای موتورهایسایتهای جستجوکننده بهینه سازی کند.

 هدف نهایی یک وب سایت جلب استفاده کنندگان اینترنت هستند و مطالعات بررسی کرده که پهنه عظیمی از استفاده کنندگان

اینترنت وب سایت ها را در سایت های جستجوی یافته اند اگر سازمان شما نظر به ساختن یک تازه و یا به روز کردن قبلی خود را دارد باید در نظر داشته باشید که برای پیشرفت باید بهینه سازی سایت را در انتخاب اول قرار دهید به در نظر داشته باشید که سئو شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند. 

  چرا شما به یک تارنمای ایرنترنتی نیاز دارید ح

چرا شما به یک وبسایت احتیاج دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن به قرن 21 :

همینطور که اطلاع دارید قرن 21 قرن اینفورمیشن و کامینیکیشن نام نهاده شده و عصر جدید و پهناوری با نام |جهان|دنیای} مجازی در دل این قرن در حال شکل گیری و گسترش است ، جهانی که درون آن مردم با کمک از جدیدترین علم ها و حرکت در مرزهای دانش نوین ، بسیاری از حصر های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با کمک از آن بتواند بر زمان و مکان حکومت کند. برای بودن در این جهان عظیم و پرظرفیت نیازمند یک شناسه هستید. و سایت  شما تنها مشخصه  ورود شما در این دنیای  پر رمز و راز است.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

تاسیس وب سایت بدون هزینه
این مقاله به دست وب سایت طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.
اين روزها پایگاه هاي متعددی هستند که امکان ايجاد يک تارنما رایگان را به شما ميدهند و براي ايجاد کردن يک صفحه ي شخصي لازم نيست حتما يک سایت جداگانه براي خود راه اندازي کنيد. در ادامه برخي از اين پایگاه های اینترنتی و امکانات آنها را معرفي ميکنم:

سرويس سایت گوگل : يکي از بهترين و مطمئن ترين سرويس ها براي ايجاد سایت اختصاصی است. امکان آپلود فايل ، عکس و آهنگ را به شما ميدهد و ميتوانيد با چند دقيقه وقت صرف کردن، يک وب سايت با آدرس مد نظر راه اندازی کنيد. اين سرويس براي معلمان و اساتيد دانشگاه که نيازمند آپلود فايل هاي درسی هستند بسيار مناسب هست .


خدمات weebly.com : اين وب سایت قالب های آماده ی بسياری دارد که ميتوانيد يکی را انتخاب کنيد و آنرا مطابق ميل خود تغيير دهيد. اين تارنما اجازه آپلود انواع فايل را نيز به شما ميدهد. همچنين ميتوانيد HTML وب سایت خود را بصورت دستی تغيير دهيد و کدهای مورد نظر خود را نيز به تارنما اضافه کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

سایت منتو بااعتبارترین مرجع آگاهی دهی سفرهای کم هزینه با متدی حرفه ای در اختیار کاربران کشور قرار گرفته می باشد.
در وب سایت منتو  تمامی تلاش ما این موضوع می باشد که جست وجوکنیم و بهترین و کم قیمت ترین خدمات تور را برای شما عزیزان مهیاکنیم.
عرضه هایی از قبیل سفرهای بیرون کشوری , تورهای داخل کشور , بلیط های پروازهای هوایی و زمینی, محل های تاریخی و گردشگری و ...
کمپانی ما می گردد خدمات دهندگان این نوع خدمات سفری که پایین ترین قیمت ها را دارند برای شما هم وطنان پیدا کنیم و در سایت ارائه میکنیم.
با این آرزو که اگر روزی آهنگ یک سفر خارجی یا داخلی یا یک گشت شهری داشتید بدانید این وب سایت منتو است که فقط با یک مراجعه مبالغ هنگفتی در سفر شما دوستان صرفه جویی می شود.
علاوه بر این به شما عزیزان کمک می کند تعداد گردش ها و تفریحات شما عزیزان بیشترگردد. و درتمامی زمان ها حال بهتری دارا باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم سایت منتو  حال شما دوستان را بهتر می گرداند.
در ذیل مطالبی در مورد گردشگری ارائه می دهیم.






سازمان جهانی جهانگردی گردشگری پایدار را اینگونه تعریف می‌کند «گردشگری ای پایدار است که همزمان با حفظ و افزایش فرصتها برای آینده نیازهای مناطق میزبان و گردشگران حاضر در آن منطقه را فراهم کند. درواقع مدیریت منابع و توسعه گردشگری باید بصورتی انجام گیرد که در کنار تامین نیازهای اقتصادی، اجتماعی و زیباشناختی تمامیت فرهنگی، فرایندهای ضروری زیست محیطی، تنوع زیستی و سیستمهای بقا حفظ گردند.» با توجه به این بیانیه و تعریف، اصول و مبانی زیر برای توسعه گردشگری مطرح می‌گردد:

    طبیعت، تاریخ، فرهنگ و منابع دیگر جهت استفاده دائم در آینده برای گردشگری حفظ شده‌اند که منافعی را نیز برای جامعه امروز به همراه دارند.
    توسعه گردشگری، برنامه‌ریزی و مدیریت شود تا مشکلات فرهنگی، اجتماعی یا زیست‌محیطی جدی در منطقه ایجاد نکند.
    در صورت نیاز، کیفیت کلی زیست‌محیطی منطقه گردشگری حفظ و وضع آن بهبود یابد.

برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

آخرین قوانین مهاجرت به استرالیا  برای ورود پناهجویان به خاک این کشور

پناهندگی در استرالیا,قوانین پناهندگی در استرالیاباتوجه به اتفاقات و وقایع اخیر در زمینه ورود پناهجویان به کشور استرالیا, دولت استرالیا برای جلوگیری از این وضعیت, تصمیم به وضع قوانینی جدید در زمینه ورود پناهجویان به خاک استرالیا گرفته است.این طرح که  فاصله چندانی تا تصویب شدن در پارلمان کشوری ندارد باعث واکنش بسیاری از فعالان حقوق بشر در سراسر دنیا شده است.بر اساس این طرح هیچ کدام از پناهجویانی که از طریق مرز های آبی استرالیا به این کشور وارد میشوند, تحت هیچ شرایطی امکان اسکان و زندگی در کشور استرالیا را نخواهند داشت.

از سوی دیگر یکی از بندهای این طرح اشاره به افرادی دارد که به صورت قانونی و با ویزای تجاری و یا توریستی وارد استرالیا میشوند و بعد از ازدواج با یک شهروند استرالیایی, برای اخذ اقامت و زندگی در استرالیا اقدام میکنند.این بند باعث تعجب و اعتراض بسیاری از متقاضیان مهاجرت به این کشور شده است.اما بر اساس گفته های نخست وزیر استرالیا آقای ملکوم ترنبال, مهمترین مزیت این قانون جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان انسان میباشد.البته تصویب این قانون باعث نامعلوم شدن وضعیت بیش از 2500 پناهجو در جزیره های پاپوآ گینه نو و جزیره نائورو خواهد شد.این پناهجویان بعد از ورود غیر قانونی به خاک استرالیا توسط ماموران مرزی استرالیا به این جزایر فرستاده میشوند.


















:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

سایت منتو برترین مرکز معرفی مسافرت های به صرفه ی اقتصادی با متدی حرفه ای در خدمت کاربران کشور قرار گرفته است.
در سایت منتو  همه قصد ما این مسئله است که جست وجوکنیم و برترین و به صرفه ترین آپشن های تور را برای شما دوستان فراهم کنیم.
خدماتی مانند سفرهای خارجی , سفرهای درون کشور , تیکت های پروازی و زمینی, جاذبه های تاریخی و توریستی و ...
کمپانی ما می گردد سرویس ارائه کنندگان این دسته از خدمات توریستی که کم ترین هزینه ها را دراختیارکاربران قرارمی دهند برای شما عزیزان بیابیم و در سایت قرارمی دهیم.
با این امید که اگر زمانی فکر یک گردش بیرون کشوری یا درون کشوری یا یک گشت شهری داشتید آگاه باشید این سایت منتو است که فقط با یک مراجعه هزینه های هنگفتی در سفر شما دوستان صرفه جویی می شود.
به جز این نکته به شما عزیزان یاری می رساند تعداد سفرها و خوش گذرانی های شما عزیزان بیشترگردد. و درتمامی زمان ها حال بهتری داشته باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم وب سایت منتو  حال شما دوستان را بهتر می گرداند.
در ادامه مطالبی در مورد گردشگری ارائه می دهیم.






در نیمه نخست سال ۱۳۹۱، استان‌هایی که بیشترین گردشگر خارجی را داشته‌اند به ترتیب خراسان رضوی، ایلام، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، گیلان، سیستان و بلوچستان و کردستان اعلام شدند. به نظر می‌رسد دلیل دوم شدن ایلام در این مقاصد، ورود گردشگران عراقی از مرز ایلام به ایران است. همین قاعده برای سیستان و بلوچستان هم وجود دارد؛ گردشگران افغانستان و پاکستان از این مسیر به ایران می‌آیند.[۱۱]
آمارگیری از گردشگران یکی از طرح‌های مرکز آمار ایران است که باهدف تهیه آمار و اطلاعات مربوط به سفرهای گردشگری، برای بررسی‌های اقتصادی و تصمیم‌گیری مدیران و برنامه ریزان در حوزه گردشگری به‌صورت فصلی در سطح ایران، توسط مرکز آمار ایران و با همکاری معاونت برنامه‌ریزی استانداری‌های کشور ایران به اجرا درمی‌آید. مشهد، تهران، رشت، قم، ساری، بندرانزلی، شیراز، اصفهان ، کرمانشاه و چالوس با بیشترین تعداد سفر، ده شهرستان با بیشترین گردشگر پذیر در کشور ایران در تابستان سال هزار و سیصد و نود و دو بوده‌اند. عمده سفرها در شهرستان‌های مشهد، تهران، قم، ساری، شیراز، اصفهان و چالوس از نوع سفرهای با اقامت شبانه و عمده سفرها در شهرستان‌های رشت، قزوین و بندرانزلی از نوع سفرهای بدون اقامت شبانه بوده است. شهرهای مشهد، تهران، رشت، شیراز و قم ۵ شهری بوده‌اند که بیشترین مقصد اصلی سفر را به خود اختصاص داده‌اند.

برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

 شرایط مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت
مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,آخرین قوانین مهاجرت به کانادادر صورتی که قصد مهاجرت به کانادا و یا تمدید اقامت کانادا را دارید باید از نظر اداره مهاجرت کانادا واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشید.از سوی دیگر باید به دنبال برنامه مهاجرتی باشید که با شرایط شما همخوانی داشته باشد.هر فردی میتواند برای کار,تحصیل,بازدید از خانواده و یا اقامت دائم کانادا درخواست دهد.اما درخواست دادن دلیلی بر قبول درخواست و تایید شرایط شما نیست.شما باید بتوانید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی,تحصیلی و تخصصی خود یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا را انتخاب و از آن طریق برای اخذ شهروندی کانادا و یا اقامت آن اقدام کنید.البته سعی کنید در این راه با استفاده از تجربه و تخصص یکی از دفاتر مهاجرتی قدم بردارید.هر اشتباهی از سوی شما ممکن است دلیلی برای رد شدن درخواستتان باشد.در هنگام مصاحبه و یا تکمیل فرم معمولا سوالاتی در زمینه سن, میزان تسلط شما به زبان, تعداد اعضای خانواده, میزان تحصیلات, تجربه و یا تخصص کاری, میزان سرمایه و یا درآمد ماهیانه و ..از شما پرسیده میشود.

مزایا اقامت کانادا و مسئولیت های مقیم کانادابا توجه به شرایط فوق العاده کانادا در زمینه اقتصاد,بهداشت و امکانات تحصیلی ,این موضوع که کانادا بهترین محل برای اقامت و زندگی میباشد غیر قابل انکار است.دولت کانادا علاوه بر برقرای شرایط ایده آل در داخل مرز های خود , با توجه به اعتبار پاسپورت کانادایی توانسته در سطح بین الملل نیز شرایط خوبی برای شهروندان خود ایجاد کند.از جمله مزایای اقامت کانادا این است که افرادی که تابعیت کانادا دارند و پاسپورت این کشور را دریافت کرده اند, دارای پاسپورت قدرتمندی هستن و میتوانند به بیش از 100 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند.انتقال کسب و کار و بیزینس شما بر اساس توافقنامه NAFTA به آمریکا یکی دیگر از مزایای اقامت کانادا میباشد.میتوانید برای آشنایی بیشتر با مزایای اقامت کانادا, مقاله آشنایی با مزایای اقامت در کانادا را مطالعه کنید.هر فردی در هر جامعه ای مسئولیت ها و وضایفی بر عهده دارد.مهمترین وظیفه هر فرد در هر جامعه ای رعایت قوانین, احترام به حقوق دیگران و سازگاری با شرایط جامعه است.کانادا نیز از این شرایط مستثنا نیست و مهاجرین نیز موظف به اجرای قوانین و نظم در جامعه میباشند.باید به این موضوع توجه کنید که ارتکاب جرم میتواند زمینه لغو اقامت شما را فراهم کند.مجوز سفر الکترونیک یا ETAمهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,آخرین قوانین مهاجرت به کانادا اتباع خارجی که دارای معافیت ویزای کانادا هستند باید برای پرواز به کانادا و جابجایی در این کشور یک مجوز سفر الکترونیک (ETA) داشته باشند.افرادی که شهروند آمریکایی باشند و یا ویزای معتبر کانادا را داشته باشند شامل معافیت ویزای کانادا میشوند و باید این مجوز را تهیه کنند.شهروندان کانادایی, شهروندان دو ملیتی, دارندگان اقامت دائم کانادا نمیتوانند برای ETA درخواست دهند.شما باید برای دریافت این مجوز الکترونیک قبل از رسیدن به مقصد اقدام کنید.به طور معمول دریافت این مجوز چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد.اما در برخی موارد میتواند تا چند روز هم طول بکشد.

برنامه ورود سریع یا  Express Entry کانادایکی از برنامه های جدید ارایه شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای مهاجرین میباشد که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ استارت خورده است.این برنامه که در سال ۲۰۱۶ هم ادامه خواهد داشت با توجه به نیازهای حال حاظر کانادا و در زمینه کار و تامین نیروی کار میباشد.در این طرح هم مانند طرح های دیگر سیستم بر اساس امتیاز بندی میباشد.تفاوت این طرح با برنامه های دیگر دو مرحله ای بودن سیستم امتیاز ها میباشد.به این صورت که پس از بررسی پرونده و شرایط شما و رسیدنتان به حداقل امتیاز، در مرحله دوم برای انتخاب بهترین نیرو امتیازات شما در کنار دیگر متقاصیان قرار میگیرید تا متقاضی که شرایط بهتری دارد انتخاب شود.

مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,آخرین قوانین مهاجرت به کانادادولت کانادا این برنامه را با توجه به مزایا دو طرفه در نظر گرفته است.سرعت اخذ اقامت کانادا از طریق این برنامه یکی از مزایا آن برای مهاجران است.در ادامه به تعدادی از مزایای این طرح برای دولت کانادا و مهاجران اشاره شده است :این طرح اجازه دسترسی کارفرماهای کانادایی به بانک اصلاعات مشاغل کانادا را میدهد.این موضوع باعث میشود تا کارفرما نقش مستقیمی در جذب نیرو ایفا کند و بهترین نیرو را انتخاب کند.
    این طرح به عنوان آسان ترین و سریع ترین طرح مهاجرت به کانادا معرفی میشود.
    جذب نیرو های متخصص و فنی با توجه به شرایط بازار کار هر یک از استان های کانادا
    قابلیت به روز کردن فرم درخواست ویزادرخواست ویزا برای کار آفرینییکی از برنامه های مهاجرتی برای ورود به کانادا, ویزای کانادا از طریق کار آقرینی است.اداره مهاجرت کانادا که هر ساله شرایط مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت در این کشور را اعلام میکند در این مورد نیز برنامه ای با توجه به پتانسیل کارآفرینان مهاجر, که توانایی ایجاد و ساخت یک کسب کار را دارند در نظر گرفته است.کسب و کار های نوین میتواند زمینه ایجاد اشتغال برای شهروندان کانادایی الاصل را فراهم کند.حضور کارآفرینان مهاجر میتواند باعث به وجود آمدن شرایط رقابت در بازار کار در کانادا شود.این موارد باعث ایجاد یک جریان مثبت در اقتصاد و صنعت کانادا میشود.اگر شما هم ایده یه کسب و کار جدید و نوآورانه را در سر دارید میتوانید از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا برای زندگی در این کشور اقدام کنید.در صورتی که شما بتوانید برای ایده و طرح خود, حمایت یکی از سازمان ها و یا یک سرمایه گذار کانادایی را داشته باشید,مطمئنا راه آسان تری برای مهاجرت به کانادا خواهید داشت.دلایل بسیاری وجود دارد که کانادا را به عنوان بهترین مکان برای ایجاد کسب و کار معرفی میکنند :    برتری و موفقیت کانادا در زمینه تحقیقات و پژوهش
    مالیات کم و هزینه های پایین راه اندازی کسب و کار
    اقتصاد قوی
    انتخاب مهاجران بر اساس یکی از برنامه های : نیروی متخخص فدرال، نیروی فنی و متخصص و یا جدب افرادی که حداقل به مدت یک سال در کانادا درس خواندن و یا کار کردن.مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,آخرین قوانین مهاجرت به کانادابرای مهاجرت از طریق خود اشتغالی دسته های شغلی نیز تعریف شده است.این به این معناست که شما حتما برای استفاده از این برنامه نیازی به طرح و ایده ای نوآورانه و دست اول ندارید.مهمترین دسته بندی این لیست, خود اشتغالی از طریق ورزش, خود اشتغالی از طریق فعالیت های فرهنگی, خوداشتغالی از طریق خرید و مدیریت یک مزرعه میباشد.نحوه بررسی درخواست شما برای این برنامه نیز مانند روش های دیگر از طریق امتیاز بندی است.شما باید در این برنامه حداقل امتیاز یعنی 30 امتیاز از 100 امتیاز را کسب کنید.آیتم هایی که برای امتیاز دادن و بررسی شرایط شما در نظر میگیرند عبارتند از : تسلط به زبان,تخصص و تجربه,تاهل و تجرد, میزان تحصیلات و ... میباشد.همچنین شما باید بتوانید ثابت کنید که از این راه میتوانید هزینه زندگی در کانادا را برای خود و خانواده تان را تامین کنید.





مزایای تحصیل در کاناداسیستم آموزش و تحصیل در کانادا به صورتی کاملا مدرن و پیشرفته میباشد.برای تایید این موضوع میتوانید نگاهی به رده بندی هر ساله برترین دانشگاه های جهان بیاندازید.سهم کانادا در این رده بندی, 5 دانشگاه در میان 100دانشگاه برتر جهان است.این موضوع نشان دهنده سطح بالای آموزش و تحقیقات در این کشور میباشد.سیستم آموزشی کشور کانادا شهرت جهانی دارد و هر ساله متقاضیان بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب می کند.در میان کشورهای پیشرفته دنیا، افراد هیجده تا بیست و یک ساله ی کانادایی بیشترین نرخ ثبت نام در دانشگاه را دارند.مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,آخرین قوانین مهاجرت به کاناداهزینه ی تحصیل در کانادا نسبتاً پایین است.یکی از علل آمار بالای ثبت نام در دانشگاههای کانادا هزینه ی پایین دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته است.هزینه تحصیل و شهریه ی دانشگاه های کانادا از هزینه و شهریه ی دانشگاه های آمریکا ،انگلیس و استرالیا پایین تر است.این موضوع را میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه شوید.برای پذیرش در این دانشگاه های کانادا باید از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنید.سعی کنید درخواستتان را با کمک و یا مشاوره با یکی از دفاتر معتبر اعزام دانشجو ارسال نمایید.اما در مرحله اول قبل از هر اقدامی نگاهی به لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم بیاندازید تا در آینده مشکلی در زمینه مدرکتان برای کار و یا ادامه تحصیل به وجود نیاید.

شرایط کار و زندگی در کانادا

کانادا از جمله کشور هایی از که فرصت های شغلی در آن زیاد است.البته مانند هر جای دیگر دنیا شرط اول پذیرش در هر شغلی تخصص و تجربه و یا تحصیلات میباشد.دولت کانادا با استفاده از برنامه های بلند مدت خود توانسته فرصت های شغلی فراوانی را برای شهروندان و یا مهاجران فراهم کند.یکی دیگر از دلایل زیاد بودن فرصت های شغلی در کانادا, هم مرزی با آمریکا میباشد.به دلیل هم مرز بودن این دو کشور و مهاجرت جوانان کانادایی به آمریکا نیاز به نیروی کار در کانادا بیشتر از کشورهای همسایه میباشد.این موضوع باعث میشود که احتمال اشباع شدن بازار کار کانادا در سال های نزدیک بسیار کمتر از سایر کشورهای مهاجرپذیر مانند استرالیا باشد.این در صورتی است که در سایر کشورهای پیشرفته علت کمبود نیروی کار اغلب فقط کاهش زاد و ولد و افزایش بازنشتگی هاست.کانادا در زمینه دستمزد های نیز استاندارد بالایی دارد.کانادا در این زمینه در بین 10 کشور برتر دنیا میباشد.با توجه به نرخ 10 دلار برای هر ساعت کاری,شما میتوانید با توجه به هزینه های زندگی در کانادا, یک زندگی با شرایط نسبتا خوب را در کانادا داشته باشید.البته این موضوع بسته به نوع سبک زندگی و مخارج شما دارد.کانادا به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای دنیا و همچنین پهناورترین کشور قاره آمریکا به محل خوبی برای زندگی نژاد ها و فرهنگهای مختلف از سراسر دنیا تبدیل شده است.دولت کانادا توانسته با استفاده از قوانین و زمینه سازی برای رشد فرهنگ عمومی شرایط ایده آلی از نظر امنیت و فرهنگ عمومی به وجود آورد.برای آشنایی بیشتر با زندگی در کانادا و شهر های مختلف آن میتوانید مقاله زندگی در کانادا و آشنایی با شهرهای آن برای مهاجرت به کانادا را مطالعه نمایید.

مهاجرت به کانادا,اقامت کانادا,آخرین قوانین مهاجرت به کانادا

خدمات درمانی و پزشکی در کانادا

 سیستم خدمات درمانی و پزشکی نیز مانند خدمات دیگر دولت کانادا در سطح بالایی قرار دارد.دولت کانادا با استفاده از درآمد حاصله از طریق مالیات هزینه های پزشکی و درمانی شهروندان خود را پوشش میدهد.خدمات درمانی و پزشکی در کانادا به صورت رایگان به شهروندان و افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند ارائه میشود.در ارائه خدمات درمانی تفاوتی میان یک شهروند کانادایی الاصل و یک مقیم کانادا وجود ندارد.در کنار این مزایای فوق العاده کشور کانادا برای افرادی که نیاز به مساعدت و کمک هزینه دارند نیز خدماتی ارائه میدهد و از آنها حمایت میکند.این کمک هزینه ها میتواند در قالب فرزندان,سالمندان,بیمه بیکاری و غیره باشد.یکی دیگر از مواردی که در کانادا در زمینه درمان و بهداشت اهمیت دارد, کارت بهداشت است.شما باید به محض اینکه وارد کانادا میشوید برای دریافت کارت بهداشت کانادا اقدام کنید.در اکثر استان های کانادا شما بعد از اقدام برای کارت بهداشت و دریافت کارت, میتوانید از خدمات آن استفاده نمایید.اما در برخی از استان ها سه ماه بعد از دریافت کارت میتوانید از خدمات آن بهره ببرید.دقت کنید که همه اعضای خانواده باید کارت بهداشت را دریافت نمایند.برای دریافت این کارت باید از طریق اداره بهداشت استان اقدام نمایید.در ادامه لیستی از سایت های خدمات آنلاین برای دریافت کارت بهداشت در هر 13 استان کانادا را مشاهده میکنید که با استفاده از آنها میتوانید قبل از ورود به کانادا برای دریافت کارت بهداشت اقدام کنید.


















:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

برگزیدن  تور لحظه آخری روسیه, باانگیزه ی دیدن شهرهای شیک سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق میتواند که  نتخاب خوبی گردد.ولی می بایست این نکته  را در نظر داشت که کشور روسیه به علت نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای بادمای پایین می باشد که این موضوع برای اکثرافراد دوست داشتنی نیست.

روسیه (به روسی: Россия، واج‌نویسی: راسیا) با نام رسمی فدراسیون روسیه (Российская Федерация، واج‌نویسی: راسیسکایا فدراتسیا) پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه کمتر از دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا و بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا است. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده‌است و بیشتر مناطق کشور سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. پایتخت روسیه شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است و بزرگترین شهر اروپا است.

روسیه با حدود ۱۴۳ میلیون نفر (در سال ۲۰۱۳) جمعیت نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه ۸٫۴ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان است. همچنین نرخ رشد جمعیت در این کشور منفی است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰ حدود ۸۱ درصد از مردم این کشور از قومیت روس هستند. در مجموع ۱۶۰ گروه قومی در این کشور زندگی می‌کنند. تاتارها ۳٫۹ درصد جمعیت روسیه را تشکیل می‌دهند و بزرگترین اقلیت قومی این کشور محسوب می‌شوند. اقوام اوکراینی، چوواش، باشقیر، چچنی، و ارمنی نیز هر یک بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند و آوارهای قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها از دیگر اقوام پرجمعیت روسیه هستند.

زبان رسمی روسیه، زبان روسی است؛ ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. روسیه کشوری فدرال با تقسیمات کشوری پیچیده‌ایست و شامل ۸۳ واحد فدرال از جمله ۲۱ جمهوری خودگردان می‌شود. روسیه فرهنگ پرباری دارد و نویسندگان معروفی مانند تولستوی و داستایوفسکی روسی بوده‌اند.

امیدواریم که تور روسیه به شما خوش بگذرد



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

سایت منتو بزرگترین مرجع آگاهی دهی تورهای کم هزینه با متدی عالی در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته می باشد.
در سایت منتو  همه قصد مدیرعاملان وکارمندان این مسئله می باشد که جست وجوکنیم و بهترین و کم قیمت ترین آپشن های تور را برای شما هم وطنان گرامی مهیاکنیم.
آپشن هایی مانند سفرهای خارجی , سفرهای داخل کشور , بلیط های پروازی و قطاری, محل های تاریخی و توریستی و ...
شرکت ما جست وجومی کند سرویس ارائه کنندگان این دسته از خدمات سفری که پایین ترین هزینه ها را دارند برای شما عزیزان بیابیم و در وب سایت ارائه میکنیم.
با این آرزو که اگر هنگامی قصد یک گردش بیرون کشوری یا درون کشوری یا یک گشت شهری داشتید بدانید این وب سایت منتو می باشد که تنها با یک نگاه به آن هزینه های زیادی در مسافرت شما هم وطنان صرفه جویی می شود.
علاوه بر این به شما عزیزان یاری می رساند تعداد گردش ها و خوش گذرانی های شما هم وطنان بیشترگردد. و درتمامی زمان ها حال بهتری دارا باشید.
پس شاید می شود این طورگفت که به طورغیرمستقیم وب سایت منتو  حال شما دوستان را بهتر میکند.
در ادامه مطالبی در زمینه ی گردشگری ارائه می دهیم.






طی چند دهه اخیر شاهد رشد چشمگیر صنعت گردشگری، به‌ویژه در اروپا، بوده‌ایم و سفرهای بین‌المللی برای تعطیلات کوتاه بسیار مرسوم شده‌است. گردشگران از درآمد بیشتر و اوقات فراغت بیشتری برخوردار شده‌اند. همچنین از سطح تحصیلات و ذائقه‌های متنوع بیشتری هم بهره می‌گیرند؛ لذا امروزه بیش از هر زمان دیگری در پی کیفیت برتر هستند و در نتیجه:

    بازار گردشگری گروهی برای استفاده از آفتاب دریا و شن به شدت تفکیک شده‌است. مردم به صورتهای کاملاً اختصاصی این جذابیتها گرایش نشان می‌دهند مثلاً «کلوپ ۳۰–۱۸» از هتل‌های آرامتر و مجلل‌تری برخوردار است و افراد بیشتری را جذب می‌کند.
    مردم از مکان‌های تفریحی اروپایی و بریتانیایی گرفته تا هتل‌های روستایی را برای اقامتهای تفریحی کوتاه خود انتخاب می‌کردند.
    مردم برای بازدید از مراکز خاصی که جاذبه و فعالیت‌های خاصی را انجام می‌دهند استقبال می‌کنند.
    پیشرفت‌های زیرساختارهای تکنولوژی و ترابری (به‌ویژه پس از اختراع جمبوجت) انواع سفرهای ایام تعطیلات را مطرح کرده‌اند.
    بازار سفرهای گشت و گذاری در ایام تعطیل رونق گرفته‌است.
    مسافرتهای طولانی مدت به مقاصد دوردست مثل تایلند یا کنیا مرسوم شده‌اند.
    پدیده پروازهای ارزان قیمت به کمک نسل جدید فرودگاه‌های کوچک محلی بوجود آمده‌است.





همچنین تغییراتی در سبک زندگی ایجاد شده که تعاریف فعلی توریسم رازیر سؤال برده‌اند. برخی مردم (به‌ویژه افرادی بالای سن ۴۵ سالگی و بازنشستگان) به سراغ توریسم رفته و بعضاً تمام سال را با این تورها می‌گذرانند. هفته‌ای چند بار در خارج از منزل غذا می‌خورند به تئاتر می‌روند، به گشت و گذارهای روزانه می‌پردازند و درسال نیز چند بار مسافرت می‌کنند. بخش اعظم این تغییرات به تنوع خرید منجر شده‌اند. امروزه خرید انواع محصولات گردشگری از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. برخی از سایت‌های اینترنتی تخفیف‌های زیادی را برای این محصولات در نظر گرفته‌اند که با هدف جلب مشتری صورت می‌گیرد. البته گاهی در این صنعت اختلالاتی هم بروز می‌کند مثل واقعه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و تهدیدات تروریستی علیه مراکز گردشگری مثل شهرهای اروپایی و بالی. برخی مراکز گردشگری مثل کاستا دل سول، بالیرس و کانکن به دلیل تغییر سلیقه مردم شهرت خود را از دست داده‌اند. چرا که با سایر مراکز تفاوت‌های زیادی دارند. ساخت و ساز و تخریب طبیعت نیز اغلب می‌تواند جلوه‌های زیبایی مناطق مذکور را تغییر داده و کاهش گردشگر را سبب شود. این وضعیت در کاستا براوا در اسپانیا طی دو دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ کاملاً مشهود بوده‌است.

امروزه تنها ۱۱٪ منطقه و فضای سبز آن دست نخورده باقی‌مانده‌است که این امر باعث ایجاد بحران در جذب گردشگر در این منطقه شده‌است. توریسم پایدار با وقوف مردم نسبت به اثرات چشمگیر این صنعت بر جوامع شهرت بیشتری پیدا می‌کند. توریسم در حال حاضر در کشورهای در حال توسعه روبه رشد نهاده و به‌ویژه در فعالیت‌های اقتصادی آنها اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و از عناصر اصلی درآمد ناخالص ملی محسوب می‌شود. در سالیان اخیر تعطیلات دوم یا همان تعطیلات رسمی در میان قشرها مردم از جمله درآمد زایی بیشتر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌است. ترکیبات خاص در بسته‌های (پکیج‌های) گردشگری و مراکز عرضه این خدمات مثل مراکز اسکی که در پایان هفته مورد توجه قرار می‌گیرند یا در ایام تعطیل پایان هفته به پارک ملی یا شهری زیبا می‌روند به این درآمد زایی کمک کرده‌است. در۲۶ دسامبر ۲۰۰۴ در اثر واقعه سونامی که به علت زمین لرزه شدید اقیانوس هند درگرفت و مرز کشورهای آسیایی این اقیانوس و مالدیورا درنوردید هزاران تن ناپدید شدند و بسیاری از گردشگران جان باختند. این واقعه و عملیات پاکسازی این مناطق سبب شد تا در صنعت توریسم در منطقه به شدت آسیب ببیند.


برای کسب اطلاعات بشتر به سایت منتو مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

تور ارزان مالزی بهداشت در سرزمین مالزی نکته ای حائز اهمیت ست که مرکز بهداشت جهانی این بیماری ها را در کشور مالزی  گزارش کرده است: مرض هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در سرزمین مالزی باید به نکات زیر توجه کرد.

1- توصیه می گرد در صورت سفر به این کشور از تسهیلات مربوط به بیمه مسافر استفاده نمائید. البته باید گفت بیمه های موجود تنها برای موارد پیش بینی نشده بوده و نمی توان از تسهیلات آن برای درمان بیماری های خاص استفاده کرد.

2- لازم است قبل از سفر به این کشور کنترل نمائید واکسن های چهارگانه (کزاز، دیفتری، فلج اطفال و سرخک) خصوصا اطفال را در تاریخ مقرر زده باشید. همچنین بهتر است قبل از مسافرت خود را در برابر بیماری های تب زرد، تب تیفوئید و هپاتیت نوع A و B واکسینه نمائید.

3- با توجه به وجود بیماری های مسری نظیر هپاتیت B و ایدز، لازم است ضمن رعایت نکات بهداشتی، از هرگونه ارتباطات غیر مطمئن خودداری کنید.

4- سعی نمائید در تهیه خوراک و آب مناسب (ترجیحا آب معدنی) دقت نمائید.

5- تب دنگي که در اثر گزيدن پشه اي به همين نام ناشی مي گردد ، داراي علائمي چون سردرد ، کمر درد و پشت درد ، تب شديد ، تهوع و خارش و جوش در قسمت هاي مختلف بدن مي باشد . پشه دنگي عموما در ساعات اوليه صبح و يا ساعات پاياني روز اقدام به گزيدن نموده و مراکز اصلي فعاليت آن کوالالامپور، ايالت هاي پنانگ و سلانگور است .

6- جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جدول مربوط به بیماری های موجود در این کشور می توانید به سایت بهداشت جهانی: مراجعه نمائید.شرایط سفر و اطلاعات سودمند

1- وضعیت راه ها و جاده ها در این کشور مناسب بوده و امکانات حمل و نقل به نحو مطلوب موجود است.

2- شهرها به لحاظ ترافیکی با مشکلاتی روبرو هستند؛ لذا در صورت رانندگی در این کشور و بروز حادثه تصادف، توصیه می گردد از حرکت دادن وسیله نقلیه خودداری کنید و تا آمدن پلیس و تهیه گزارش، صحنه تصادف را ترک نکنید.

3- در بدو ورود به این کشور چنانچه در کوالالامپور اقامت نمودید، سعی کنید در اولین زمان ممکن آدرس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران را که به همین منظور در اختیار شما قرار گرفته است، پیدا کنید تا در صورت وقوع حادثه و یا نیاز به مراجعه، دچار مشکل نشوید.

4- چنانچه در این کشور دچار حوادثی مثل سرقت پول یا مدارک مسافرتی شدید، لازم است قبل از هر کار موضوع را به اطلاع پلیس محل برسانید و گزارش پلیس را در این رابطه دریافت نمائید. بدیهی است گزارش رسمی پلیس، به شما امکان خواهد داد موضوع را در نهاد های مربوطه به نحو موثرتری پیگیری نمائید.شهر کوالالامپور به علت وجود فرهنگهای مختلف مخصوصا شرقی دارای رستورانهای متعدد است که شما می توانید در این رستورانها انواع و اقسام غذاهای شرقی و غربی را میل کنید.در شهر کوالالامپور انواع این رستورانها در نواحی مختلف شهری وجود دارد. 2 ناحیه مهم گردشی این شهر عبارتند از مرکز شهر کوالالامپور و ناحیه بوکیت.رستورانهای منطقه بوکیتدر منطقه بوکیت طیف وسیعی از انواع رستورانها با انواع و اقسام غذاهای مختلف و سنتی و غربی وجود دارد.در این منطقه شما می توانید با توجه به هزینه و بودجه مورد نظر خود انواع و اقسام غذاهای مورد نظر خود و خانواده را تهیه کنید. در منطقه بوکیت Bukit 5 ناحیه به نامهای :,Bintang Walk, Changkat Bukit Bintang, Jalan Alor, Jalan Bukit Bintang Jalan Imbi.بعضی از رستورانهای معروف این نواحی عبلرتند از:
Ristoranet L'operaیکی از بهترین و معروفترین رستورانهای کوالالامپور که می توانید پیتزای خوب و عالی را در آن میل کنید. از شیرینی های آن که بر روی تنور سنتی درست می شود غافل نشوید.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری مالزی مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

گردشگری و  تور تایلند ازجمله از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند است. مرکز گردشگری سرزمین تایلند (TAT) با بهره از سرود سرزمین تایلند عجیب به دنبال افزایش این درآمد و معرفی سرزمین تایلند در کل دنیا است.از جمله علل افزایش توریست در کشور تایلند جوی سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل بیوک سوئیت درخيابان Ratchaprarop در۱۵۰ متری ايستگاهی به همين نام قرارگرفته است. رستوران Sky Lounge واقع شده در طبقه ۴۳ هتل با مناظر زیبا و بی نظير شهر انواع غذاها و نوشيدنی ها را برای ميهمانان هتل تدارك ديده است. هتل ۱۵۰ متر با مركز خريد Pratunam ، ۱٫۵ كيلومترتا مركز خريدMBK و۲۰ كيلومتر با فرودگاه Don Muang فاصله دارد.

 

هتل بیوک سوئیت دارای اتاق های ، ۱ تخته ، ۲ تخته و استاندارد که مجهز به سیستم تهویه مناسب ،مبلمان شیک، حمام اختصاصی با دوش و وان ، سشوار، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن، بالکن، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد . وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

هتل بیوک سوئیت دارای مناظر زيبايی از شهر، استخر، مركز بدنسازی ،سونا وماساژ می باشد. امكاناتی مانند صرافی، مركز تجاری و پاركينگ رايگان نيز در اختيار ميهمانان قرار گرفته است. از دیگر خدمات عرضه شده این هتل ۳ ستاره می توان به لباسشویی ، خشکشویی،  صبحانه در اتاق و اتو کشی اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور لحظه آخری تایلند مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

تور ارزان مالزی تمیزی در کشور مالزی نکته ای حائز اهمیت ست که سازمان بهداشت دنیا این مریضی ها را در سرزمین مالزی  گزارش کرده است: بیماری هپاتیت A/ وبا/ انسفالیت ژاپنی نوع B/ مالاریا/ شیستومیازوز / سل/ تب تیفوئید/ تب دنگیبنابراین برای حفظ سلامت در کشور مالزی می بایست به توصیه های ذیل توجه کرد.

شهر کوالالامپور با گسترشی وسیع در طول یک سده به شهری بین المللی تبدیل شده است. در طی دهه های گذشته، ساختمان های فوق العاده ای در شهر ساخته شده است مانند برج های دوقلوی Petronas ، با ساختمان های قدیمی به رقابت می پردازند. این شهر با زیبایی ها و مناطق تاریخی و دیدنی خود اوقات خوشی را برای شما میهمانان مهیا می کند. یکی از توصیه های ما برای اقامت در این شهر زیبا هتل رویال چولان کوالالامپور با پنج ستاره است.

 این هتل با قرار داشتن در منطقه اداری مرکزی شهر به برجهای دوقلوی Petronas چشم اندازی زیبا و دیدنی دارد. استخر روباز هتل مکان آرامی برای بازیابی انرژی شماست. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت، چای و قهوه ساز، حمام اختصاصی با دوش سقفی و وان می باشد.

سالن بدنسازی، مرکز اداری، خدمات کرایه ماشین و ماساژ درمانی مرکز آب گرم Telega Bunga از امکانات دیگر هتل می باشد. رستوران های هتل آماده خدمت رسانی به مسافرین می باشند. از جمله رستوران Bunga Emas که غذاهای مالزیایی و رستوران Tai Ping که غذاهای چینی طبخ می کنند. رستوران Warisan نیز که غذای سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار دارد نیز پذیرای عزیزان است.هتل رویال چولان کوالالامپورفاصله هتل رویال چولان تا فرودگاه بین المللی ۴۵ دقیقه می باشد. همچنین اگر قصد خرید داشته باشید و بخواهید گردشی در مراکز خرید انجام دهید، می توانید از مرکز خرید Pavilion دیدن کنید که خوشبختانه فاصله این مرکز خرید تا هتل فقط یک کیلومتر می باشد. مرکز همایشات شهر نیز در مجاورت این مرکز خرید قرار گرفته است. پاکیزگی، قیمت نسبتا مناسب، کارکنان مجرب، راحتی و خدمات عالی همه و همه در یک جا در این هتل جمع شده است. روزها و خاطرات خوشی در هتل رویال چولان کوالالامپور در انتظار شماست.

 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور مالزی مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

گردشگری و  تور تایلند یکی از عوامل مهم اقتصادی در حکومت پادشاهی سرزمین تایلند است. سازمان گردشگری کشور تایلند (TAT) با بهره از سرود کشور تایلند عجیب درپی افزایش این درآمد و شناساندن کشور تایلند در کل دنیا می باشد.از دلایل افزایش گردشگری در کشور تایلند فضای سیاسی استوار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

     هتل هالیدی این پاتایاهتل هالیدی این ، یک ساعت و نیم، تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi، فاصله دارد. تور سیاحتی به جزایر مرجانی Coral، در اختیار علاقه مندان قرار دارد.میهمانخانه هالیدی این ، در خیابان پر جنب و جوش Pattaya قرار گرفته و اقامتی را به همراه چشم انداز دریا، تراس، ۵ رستوران، استخر روباز خوش منظره و مرکز بدنسازی به میهمانان عرضه می کند.

 اتاق ها، از پنجره های بزرگ قدی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، چای و قهوه ساز، مینی بار،گاوصندوق و حمام با وان و محوطه دوش مجزا بهره مند می باشند. میهمانان می توانند با برخورداری از خدمات گسترده مرکز آب گرم Tea Tree، لحظاتی همراه با آرامش را سپری کنند. این هتل ۴ ستاره دارای یک استخر وکلوپ ویژه کودکان نیز می باشد.

اینترنت رایگان در محوطه های عمومی و پارکینگ در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران Cafe G، شبانه روز پذیرای میهمانان بوده و رستوران Terrazzo، انواع خوراکهای ایتالیایی را سرو می کند. اغذیه فروشی Flow نیز، انواع خوراکهای مختصر و قهوه را به میهمانان ارائه می دهد. دو تریا در کنار استخر و لابی هتل هالیدی این موجود می باشند.

وجود زمین بازی وهمچنین سرویس نگهداری کودکان، و کارکنان آموزش دیده بازی و سرگرمی موجب شده تا کودک دلبندتان لحظات شادی را در هتل هالیدی این ، داشته باشد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند. سالن های مجهز برای برگزاری مراسم های عروسی و همچنین سالن کنفرانس جهت سفرهای کاری و اداری در اختیار میهمانان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان تایلند مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t

فرق های های میان ایجاد وب سایت کم هزینه
 و پرهزینه در چه چیز است قبسیاری از افرادی که به دنبال سفارش طراحی وب سایت میباشند از ما میپرسند
، هزینه طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره فرق میان
وب سایت های کم هزینه و پرهزینه سوال میپرسند و دوست دارند که بدانند فرق های یک وب سایت با هزینه 1 میلیون تومان
 با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان است در چیست.



اولین مسئله ای که باعث بالا یا پایین شدن هزینه ساخت یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی
 مشتری است . گاها سفارش دهنده احتیاجی به یک وب سایت با امکانات خیلی زیاد نیست
و با ساده ترین امکانات در وب سایت نیازهایش مرتفع میشود ، در این حالت هزینه ساخت چنین سایتی
نسبت به وب سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد کرد به این دلیل که برای ساخت
یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده زمان و انرژی کمتری لازم میباشد .
منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟




روش های افزایش بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی بخش 3

گام ششم : از بین بردن کدهای زاید : در بیشتر موارد cms و سیستم های آماده خطوطی دارند که شما
 به آنها نیازی ندارید و حتی ممکن است این کدها به بهینه سازی ساختار آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید
و میتوانید خطوط اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را حذف نمائید.

گام هفتم : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی
 خطوط کدنویسی و کم کردن حجم وب سایت بپردازید .

گام آخر :  چک کردن : بعد از انجام همه کارها وقت چک کردن سرعت سایت میباشد . شما می توانید از
وب سایت های تست سرعت سایت برای بررسی بهره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : th5t


به چه طریق وب سایتی را طراحی کنیم

تا به حال به این توجه کرده اید تجارت الکترونیک کم هزینه و بافایده تر از تبلیغ ها محیطی شناخته شده است
 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود به چه گونه تعریف می شود ودر آن چه تذکراتی باید درنظرگرفته شود

درمقدمه به توضیح پاکت نامه در طراحی ست اداری مشغول می شویم

بزرگی پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با اندازه سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

دست یابی به آخرین تب‌های بسته شده در مرورگر


ازجمله برتری خوب فایرفاکس و سایرمرورگرها، نشان دادن صفحات وب در تب‌های مختلف می باشد

اولین سیستم عمل جراحی با قابلیت حس لامسه در جهان

مخترعین کالج دیکین منطقه استرالیا با همکاری "محسن مرادی دالوند" از دانشگاه هاروارد و موسسه ماشین های هوشمند تحقیقات و نوآوری (ICERI) ریشه کنی بیماری اچ ای وی به گوش می رسد

یک مرد انگلیسی شاید نخستین  فرد مرد در جهان است

ورزش از شکل گیری کلسترول در جسم جلوگیری به عمل در میاورد

محققان دانشگاه فلوریدا می گویند که در حین انجام تمرین ها ورزشی، هورمون هایی که در شخص ترشح می شود و به کاهش لیپید بدن کمک می کند، از تشکیل آن نیز جلوگیری به عمل در میاورد

 با جالب ترین کافی شاپ های دنیا اطلاعات کسب کنید
 چند گام اساسی برای برپایی تشریفات عقد بندان
به چه طریق می توانیم تعمیرات لپتاپ را به مرحله اجرا در اورد تونل طبیعی علي صدرکه در منطقه همدان: یکی از شگفتی های طبیعی دنیا می باشدشما به ته کشورمان ورود کرده اید

 

سفر  به جنگل حرا با مزه شوریده و باق لوا

 

معتبر ترین سند کشور كتیبه های میخی پادشاه بزرگ ایرانی داریوش اسم این سرزمین را «ماكا» ضبط كرده است. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1396 | نظرات ()