از کدام مجموعه توری مرغی بی واسطه بخریم؟
نوشته شده توسط : th5t

از کدام سایت توری مرغی بدون واسطه بخریم؟

 

این روزها افراد به دلیل کار زیاد که در زندگی های روزانه خود دارند پیگیر هستند تا وظایف شخصی را آنلاین انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی نماید. یکی از چیزهایی که ممکن است هنوز تهیه آن برای مردم ناشناخته باشد خرید قیمت توری مرغی به شکل کاملاً آنلاین است. خرید قیمت توری مرغی یکی از مواردی است که به صورت اینترنتی هم می توانید انجام دهید .

 

استاندارد توری مرغی

توری مرغی به صورت رول و در ابعاد استاندارد ارائه می شود که هر کدام از ابعاد دارای وزن مخصوصی می باشند. این محصول را می توان با عرضهای مختلف معرفی کرد. در این محصول با عرض 90 سانت نوع چینی 5 الی 5/5 کیلوگرم و نوع ایرانی 7 الی 8 کیلوگرم است و چون طول هر رول آن 45 متر است بنابراین 5/40 متر مربع مساحت پوششی یک طاقه آن است. توری مرغی با عرض 120 سانت با اوزان مختلف وجود دارد که در نوع چینی 7 الی 5/7 کیلوگرم و نوع ایرانی آن بین 9 تا 10 کیلوگرم است و با توجه به اینکه طول آن 45 متر است بنابراین 54 متر مربع مساحت پوششی یک طاقه آن است. در نمونه 150 سانت عرض این محصول وزن نوع چینی 9 الی 9.5 کیلوگرم و نوع ایرانی 9.5 الی 10 کیلوگرم است همچنین با توجه به طول آن که 45 متر است 5/76 متر مربع مساحت پوششی یک طاقه آن به شمار می آید. توری مرغی چشمه 2/1 بعد از چشمه 4/3 پرکاربردترین می باشد و چشمه آن ریزتر از 4/3 است حدود یک سانت و به همین دلیل ریز بودن نام آن را توری فنچی می نامند. نوع چینی آن سرد و نوع ایرانی آن گرم است. جهت آشنایی با انواع توری شبکه فولادی به مقاله مربوطه در سایت مرکزآهن مراجعه نمایید.


انواع توری مرغی

این توری در عرض های مختلف 90 و 120 سانت موجود می باشد. توری مرغی چشمه 1 و 2/1 منظور همان چشمه 4 سانت می باشد. چشمه ای که از آن گفتیم بسیار بزرگ بوده و چون سیم آن خیلی ظریف است و از ارزان ترین توری هایی است که مشتریان بخواهند خریداری کنند و عرض هایی که در این نوع توری وجود دارد 150 سانت و 180 سانت می باشد. محصول توری مرغی به گونه ای تولید می شود که می توان گفت سیم گالوانیزه با ضخامت خیلی ریز در حد میکرون با چشمه های مختلف در دستگاه های صنعتی بافته و عرضه می گردد. از شاخص ترین ویژگی های این محصول سیم آن است که به علت گرم بودن سبب می شود تا اجزای آن دیرتر دچار از بین رفتگی و پوسیدگی و پارگی شود. امروزه صنعت سیم به صورت یک صنعت مادر خود نمائی می کند و از آن در ساخت انواع توری ها و همچنین در صنعت ساختمان به گونه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

جهت معارفه می توانید به قیمت توری مرغی مراجعه کنید





:: برچسب‌ها: خرید توری مرغی ،فروش توری مرغی ،قیمت توری مرغی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: