بهتربودن در نتایج پیداکردن خریداران اکثری را به دیدار از وب سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد تمام بینندگان شما
نوشته شده توسط : th5t

این مقاله بدست پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

متن صفحه اصلی و دوری از تکست تکرار شده


متن صفحه اول  تارنما شما بسیار حائز اهمیت است . این تکست صفحه اصلی  ترین متا تگی است که در تارنما شما ایندکس میشود. هرچه محتوای home page پایگاه قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید مطلب صفحه اول سایت خود را کوتاه و مختصر بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین محتوای صفحه اول سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید تکست صفحه اصلی پایگاه از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل قبولی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را رعایت نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید به خصوص برای تیتر مطلب خود . در محتوای خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان

کدنویسی قالب سایت به صورت استاندارد قسمت 1

 این محتوای به دست وب سایت طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.

ساخت template سایت به صورت سبک بخش اول

یکی از اصلی ترین قسمت های ساخت پایگاه مبحث طراحی تم میباشد . تعداد زیادی از مدیران کسب و کارهای آنلاین تصور میکنند قالب تارنمای  تنها برای ظاهر وب سایت مفید است و باید به گونه ای ایجاد گردد که قدرت جذب کاربر را داشته باشد ، عموما صاحبان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در کدنویسی تمپلیت توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  template وب سایت از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مطلب قصد داریم شما را با اساسی ترین اصول برای ساخت تم یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام طراحی وب سایت ، اولین موردی که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک ایجاد تمپلیت است ، تم سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی پایگاه خواهد داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخودار است اما متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین دلیل در بسیاری از موارد شاهد طراحی تارنمای هایی هستیم که از نظر template اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تم هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تم را نباید نادیده گرفت .

این مطلب توسط وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

این مقاله به دست وب سایت طراحی سایت اراک گردآوری گردیده است.

ساخت template وب سایت به صورت مناسب پارت دوم

ساخت template واکنش گرا
یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ساخت تم مد نظر شما قرار بگیرد استفاده از کدهای html و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های ایجاد تم استفاده از قطعه کدهای اچ تی ام ال و همچنین css میباشد. دلیل اصلی استفاده از اچ تی ام ال و css سرعت بالای آنها میباشد و تمپلیتی که از این طریق ایجاد میشود به طور قطع از سرعت لود بالایی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در تمپلیت نیز برای صاحبان وب سایت بسیار راحت خواهد بود. کدهای html به همراه سی اس اس میتواندتمپلیت مد نظر شما را با سرعت لود مناسب آماده نموده.

استفاده نکردن از flash در template

یکی از مسائل اساسی در دلایل عدم استفاده flash سنگین بودن سایز فلش میباشد. زمانی که حجم تارنمای شما افزایش یابد قطعا سرعت لود صفحات شما کاهش میابد که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل مینماید . از طرفی ادوب فلش پایگاه شما را تبلیغاتی میکند زیرا دید اکثر بازدیدکنندگان از فایل های flash ، تبلیغات است.

این مطلب بدست وب سایت طراحی سایت تولید شده است.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: