چیدنصندلی کار يکي از مورد هایی است که دردفترشخص مستقيما تاثير دارد. دیدنی ترین ناحیه های ملتمکزیک
نوشته شده توسط : th5t

تاثیر سادگی پایگاه در اینترنت مارکتینگ پارت 4

رنگ آمیزی خوب
داشتن رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن یوزرفرندلی شدن وب سایت شما میشود . فرض کنید سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی قرمز است ، در چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری کاربر در صفحات شما بسیار مهم میباشد .

قرار دادن قسمت نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات کاربران و بررسی نظرات آنها تمامی کاستی های وب سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، سایت خود را نیز بیشتر از گذشته قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های وب سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه یوزرفرندلی وب سایت شما ، سالم بودن آدرس های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر کاربری روی آدرس شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد نمود .

تاثیر سادگی پایگاه در اینترنت مارکتینگ بخش 3

قابلیت جستجوی پیشرفته در سایت
یکی از اصلی ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی حرفه ای در تارنما میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم ممکن است بازدیدکننده نتواند محصول مد نظر خود را از میان انبوه کالاهای شما بیابد . در این شرایط وجود بخشی برای جستجو به صورت پیشرفته در پایگاه اینترنتی شما بسیار کارایی خواهد داشت. زمانی که کاربر بتواند با سرچ در میان محصولات شما به سرعت محصول مد نظر خود را پیدا کند باعث میشود میزان کاربرپسندی سایتتان به میزان زیادی افزایش یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

دکمه ها و آیکون های میانبر کارآمد
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با گذاشتن یک دکمه ثبت سفارش در آخر متن مربوط به هر کالا کاربر را به بخش خرید مربوط به این کالا منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن آیکون اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که به راحتی کالاهای مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: